עיסוי חושני הוא בדרך כלל פחות אינטנסיבי ויותר מכוון לנוחות. הוא מתמקד בכל הגוף, ולא באיברי המין. מקבל העיסוי מקבל בדרך כלל להחליט מה מהנה.

"המילה חושני באה מלטינית "סנסוס" שמשמעותה תחושה או תפיסה, ואין זה פלא שעיסוי עדין עוזר לאדם להיזכר באיזו תחושה מרגישה." - מאת טליה קווידר"

מספר הולך וגדל של אנשים מתחילים להזדהות כלא מונוגמיים בשל שעות פנאי, רצון למשהו יותר מסתם מין, או פוליאמוריה. לא משנה מה הסיבות שלך לרצונך להתנסות במשהו שונה מהשטח המסורתי שלך, חשוב שתעשה זאת באחריות ורק עם אלה שהאינטרס שלך יהיה בלב - מאת דינה קוק.

עיסוי חושני הוא עיסוי לכל הגוף כדי לשחרר מישהו מלחץ ומתחים. לעתים קרובות האדם ישכב על הגב כשהמקלט דוחס את שרירי בן זוגו. לעתים קרובות, נשימה מוגברת כלולה כדי לקדם הרפיה ועירור.

בשילוב טכניקות מזרחיות ומערביות, עיסוי ח ... Читать дальше »

Просмотров: 61 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

כולם רוצים להירגע ומכון העיסוי הטוב ביותר יכול לעשות את העבודה במהירות. עזוב את השגרה היומית עם יום ספא מהיר או ביקור!

לא משנה אם זה הבית שלך או חופשה, אתה צריך הפסקה מדי פעם. אתה יכול למצוא מטפל מצוין בכל אחד ממכוני העיסוי האלה - כל עוד אתה יודע לזהות אחד עם מוניטין. למידע נוסף על איך למצוא את מכון העיסוי הטוב ביותר בקרבתי עכשיו!

לסעיף זה עשוי להיות המגוון הרחב ביותר של דעות ותחומי עניין. עם זאת, מובטח שיהיה לו מה להציע לכולם, ללא קשר לטעם ואורח חיים.

מכון העיסוי הטוב ביותר הופך למקדש ברגעים שבהם אנשים צריכים להרגיש בטוחים ומטופלים. יש הרבה נתיבים נפרדים שאפשר ללכת בהם, אבל כל כלי נוצר כדי שאחד מהם ימצא את הבית הייחודי שלו.

הקטע הזעיר הזה נכנס לעולם דרך החוויה האישית של מישהו, היכולת של מישהו - מתנה מאותו חלק בהוויה שלו ששוכן במישורים גבוהים משלנו הנכנסים לת ... Читать дальше »

Просмотров: 61 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

close