02:48
מהו עיסוי חושני

עיסוי חושני הוא בדרך כלל פחות אינטנסיבי ויותר מכוון לנוחות. הוא מתמקד בכל הגוף, ולא באיברי המין. מקבל העיסוי מקבל בדרך כלל להחליט מה מהנה.

"המילה חושני באה מלטינית "סנסוס" שמשמעותה תחושה או תפיסה, ואין זה פלא שעיסוי עדין עוזר לאדם להיזכר באיזו תחושה מרגישה." - מאת טליה קווידר"

מספר הולך וגדל של אנשים מתחילים להזדהות כלא מונוגמיים בשל שעות פנאי, רצון למשהו יותר מסתם מין, או פוליאמוריה. לא משנה מה הסיבות שלך לרצונך להתנסות במשהו שונה מהשטח המסורתי שלך, חשוב שתעשה זאת באחריות ורק עם אלה שהאינטרס שלך יהיה בלב - מאת דינה קוק.

עיסוי חושני הוא עיסוי לכל הגוף כדי לשחרר מישהו מלחץ ומתחים. לעתים קרובות האדם ישכב על הגב כשהמקלט דוחס את שרירי בן זוגו. לעתים קרובות, נשימה מוגברת כלולה כדי לקדם הרפיה ועירור.

בשילוב טכניקות מזרחיות ומערביות, עיסוי חושני לוקח את הלקוחות לחקר מגע מודע תוך חיבור אינטימי עם אחרים. להיות ללא בגדים יכול להיות מרתיע עבור אנשים רבים השוקלים את צורת המגע האינטימית הזו, אבל זה המקום שבו שמנים נכנסים לשימוש שמבטל מגע עם הגוף. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Eilat.php

עיסוי חושני הוא עיסוי המתמקד במיוחד במגע גופני ובגירוי מוגבר המונע על ידי אינטימיות חיבה.

עיסוי חושני הוא הרבה יותר מסתם טכניקה טיפולית שמביאה לרגיעה ומפחיתה מתחים בגוף. זוהי חוויה מרתקת ואינטראקטיבית שיכולה לעזור לך להתחבר מחדש עם בן הזוג לאחר העבודה או לתת לך קשר עמוק נחוץ עם עצמך.

זה לא מפתיע שאנשים רבים שואלים "מהו עיסוי חושני?" לחוות את אחת החוויות המהנות ביותר שהם יכולים למצוא בטיפול מבוסס מגע.

סטודיו לעיסוי בשירות מלא צריך להציע משהו לכל אחד, ואם אתם מחפשים מגע אקסקלוסיבי ואינטימי המתמקד בבריאות כללית או מפנק את הצרכים שלכם כשהם עולים על פני השטח, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לדבר עם הצוות שלנו לפני שתזמינו את הבא שלכם פגישה באמצעות מתזמן מקוון.

עיסוי חושני משמש לטיפוח ושימור הזוגיות, בין אם זו אישית/שותפות או רפואית.

מגוון התחושות הנחווה דרך צורה זו מתעצם עבור המקבל והולכות רחוק יותר מההיבטים הפיזיים בלבד.

זה המקום שבו תרגול זה הופך לחושני בנטיותיו ההוליסטיות.

עיסויים חושניים יכולים להיות טובים להפחתת מתח ולשיפור הבריאות הנפשית.

Просмотров: 59 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close