17:10
עיסוי ארוטי Happy End

Happy End הוא מכון עיסוי אירוטי בסיאול, דרום קוריאה. השם "Happy End" מגיע ממונח הסלנג הקוריאני לאורגזמה הגברית. היא נוסדה על ידי עובדת מין לשעבר שרצתה לספק שירותי מין לנשים בסביבה בטוחה.

הממסד מספק שירותים מיניים כגון עיסוי אירוטי וזנות. יש בו גם בית הארחה עם חדרים להשכרה לטווח קצר. Happy End הוא אחד המפעלים הבודדים בקוריאה שמעסיקים עובדות מין בלבד, מכיוון שהוא מנסה לספק יותר פרטיות ונוחות ללקוחותיה.

הממסד זכה לביקורת מצד קבוצות פמיניסטיות שכינו אותו "סמל לשנאת נשים". בתגובה, המייסדת של Happy End אמרה שהיא תסגור את העסק אם הפמיניזם ישרור בקוריאה ולא יורשו לנשים לעבוד שם יותר.

במכוני העיסוי הפי אנד הלקוח יכול לקבל עיסוי, סוף טוב או שניהם.

הסוף הטוב הוא שירות נוסף הניתן ללקוח בתום העיסוי שלו. המעסה תשתמש בידיים ובפיה כדי לספק גירוי ללקוח עד שהם יהיו מרוצים.

מה זה Happy End?

Happy End הוא שירות עיסוי המעניק סוף טוב ללקוחותיו. המעסים הוכשרו באומנות העיסוי האירוטי ומומחים בתחום העיסוי החושני. השירות מציע גם מגוון שירותים נוספים כגון עיסוי כף הרגל, עיסוי גוף לגוף ורפלקסולוגיה.

למה Happy End? דירה דיסקרטית בחדרה

Happy End עיסוי מספק סביבה אינטימית, חושנית ומקצועית ללקוחותיו. הם מציעים סוגים רבים של עיסויים המותאמים להעדפות האישיות. יש להם מעסים מיומנים ביותר המספקים חוויה מדהימה ללקוחות שלהם. הלקוחות יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של חבילות ושירותים כמו עיסוי כף הרגל או עיסוי גוף לגוף עם סוף טוב.

כסוג של עיסוי, Happy End הוא שירות פופולרי ביפן. זה קיים יותר ממאתיים שנה ועדיין פופולרי היום.

חלק זה דן בהיסטוריה של Happy End ושכיחותו בימינו המודרני.

Happy End הוא מכון עיסוי ברובע החלונות האדומים של אמסטרדם.

מכון העיסוי הארוטי Happy End ממוקם ברובע החלונות האדומים של אמסטרדם. יש הרבה מכוני עיסוי אחרים באזור, אבל זה זכה לפופולריות בגלל שמו.

Просмотров: 63 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close