20:59
סקס אנאלי הוא נורמלי או ערך זר אסור!

מחשבות על סקס אנאלי מרגש לא רק גברים, אלא גם נשים. ואם הבנות לעתים קרובות חוששות עצמן להודות בזה, אם כך נציגי המחצית החזקה של האנושות הפתוחה מכריזים כי מאוד אהבה סקס אנאלי ולשים אותו עבור רמה אחת עם מעשה מיני קלאסי. למה אנשים רבים מודרניים ומשוחררים הם מחשיבים למין אנאלי עם משהו מביש, מלוכלך וחסר סביבה? אחרי הכל, אם שותף או שותף נהנה, אלא אם כן אנאלי סקס amoral? מיליוני אנשים ברחבי העולם הם לא רק באופן קבוע מתורגל תענוג כזה, אבל גם בגלוי להצהיר כי סקס אנאלי הוא נורמלי.

התוכן של המאמר

למה הכול התחיל? 2 בלוק פנימי 3 כולם עוסקים במין אנאלי 4 סקס אנאלי מרגש

לאן כל התחיל כל?אני

ככלל, רבים במילה "מין" עולה איגוד אחד - סקס נרתיק. כן, ייתכן שיש משחק מקדים בצורת מין אוראלי. אבל מסיבה כלשהי על סקס אנאלי הם מדברים גם בלחישה, או שותק בכלל. גבר חושש להפחיד שותף עם ראשו, ואישה רק ביישנית לספר על הרצונות הסודיים שלו.

למה רבים בהחלט נמנעים מין אנאלי? קודם כל - פחד מכאב או ניסיון ראשון לא מוצלח. הנערה לא מוכנה למין אנאלי לא סביר ליהנות מכך שהיא תטיל חותם גורלי על יחסה לסוג זה של שמחה מינית. בקרוב כל החברים יידעו כי סקס אנאלי נפגע, מלוכלך ולא נעים. מכאן המסקנה כי נשים, אפילו פעם לא ניסו מין אנאלי בחייהם, נזקק לנטוש אותו. אבל לשווא, כי המין האנאלי לא מרגיש שום דבר נחות מין קלאסי או אוראלי.

ליישם את השאיפות שלך בישראל יסודי אם אתה אישה יפה מרוסיה. לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 3000 יורו.

אחרי הכל, הטבעת עצמה רגישה מאוד, וללטף עם אצבעותיו או לשונו, אדם ייתן לשותף רגשות בלתי נשכחים באמת. העיקר הוא להכין כראוי.

בלוק פנימי

איך לכוון למין אנאלי, כי לפעמים המדינה הפנימית מונעת מרגיעה והגשת שותף למקום היקרה. קודם כל, הילדה חייבת להיות מוגדרת למין אנאלי ולבטוח לגמרי לגבר. אם טכניקות בודדות קיימות עבור סקס בנרתיק, אז עם דברים סקס אנאלי הם שונים לחלוטין. מה לעשות?

אלה שיש להם ניסיון עשיר למדי של מין אנאלי טוענים כי כדי להתחיל הקדמה עם סקס אנאלי - טעות ברוטו. עדיף כי החדירה של פי הטבעת התרחשה לאחר לכה נלהבת, אורגזמה נרתיקית. זה יהיה להפחית את הכאב ולקבל מקסימום של הנאה.

כל ingage sex3 אנאלי

בנות רבות הן בטוחות היטב כי סקס אנאלי הוא עינויים אמיתיים, שבו נשים מסכימות אך ורק למען בן זוג. זה עוד אשליה גדולה. במקביל, את הסיפורים של גברים על העובדה כי השותפים שלהם פשוט מעריץ סקס אנאלי הם אפילו גאים שלפעמים הוא עובר ללא חומר סיכה. אם קצת נגע על הסיפור, אז בכפרים של יוון ואת מדינות דרום אירופה, הבנות הם לעתים קרובות לעתים קרובות מתרגלים סקס אנאלי ולא בכלל בגלל הקבלה.

העובדה היא שהם רואים סקס אנאלי עם שיטה מצוינת של אמצעי מניעה. תרגול זה נצפה במשפחות שאינן מתכננות בעתיד הקרוב כדי לקבל ילדים. אחרי הכל, לדעתם, הזרע מן הפתיחה האנאלית לא יכול לזרום לתוך הנרתיק ולהוביל לתפיסה. גינקולוגים מודרניים טוענים כי הזרע, להיפך, זה יכול להיות קל מאוד לברוח. לכן, זה לא שווה להשתמש במין אנאלי כשיטת הגנה מפני הריון לא רצוי.

סקס אנאלי מרגש 4

בין תומכי סוג זה של ג'ליס, אתה יכול לשמע לעתים קרובות מה סקס אנאלי מאוד מרגש. וכמה שותפים, גברים, כולל, לקבל הרבה יותר הנאה ממנו מאשר מ מין נרתיקי. אריקוטיזם אנאלי, שחווה את אלה שאפילו מפנטזים עליו, מתרגשים הרבה יותר מהר.

התקשות סובייטיות ומידע פגמים הולידו מבט שגוי שהלווה הוא בהכרח משהו מביש, כך שחייב לשתוק. אבל כאן מעטים יש מידע כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

ובכן, גברים שמאיים נשים לתת לי עד לנקודה היקרה, רק דבק מן הנאה.

נשים שהגדירו סקס אנאלי, מרגישים תקשורת מדהימה עם שותף ומין עבורם נפתחת באופן מושלם מצד שני. ואם שני השותפים לקחת מעורב באופן פעיל במין קלאסי, אז במין אנאלי, אדם לוקח עמדה דומיננטית. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

כאן יש צורך לקחת בחשבון כי למרות הסטריאוטיפים, כמה גברים לא אוהבים סקס אנאלי ומעדיפים את מגע הנרתיק הרגיל. אבל אם בתוך זוג יש אמון ורצון הדדי לנסות משהו חדש, אז למה להכחיש את עצמך את העונג כדי לקבל אורגזמה וליהנות מלטוף של Aunus?

פולי עם חומרי סיכה לחות ולעשות את ההליכים הדרושים, לכוונן את הלילה החם של אהבה ולסמוך על השותף שלך. אחרי הכל, סקס אנאלי הוא נורמלי מאוד מרגש!

Просмотров: 431 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close