12:59
Pikaperians הם bred למין תמורת כסף: בדיוני או מציאות?

כדי לפתות כל אישה רק כמה דקות, להתקשר לה את הרצון להיכנע לאדם לא מודע בכל אווירה ובכל אחת מהן - זהו המינוי העיקרי של איסוף לדעת אנשים שאינם מוכרים מדי עם בעיה זו. באינטרנט, אתה לא קורא את הגלילים המתחילים עם מבטיח "שבו pickupartes מדברים על סקס תמורת כסף". קורסים המציעים לפתוח את הסוד של מוצלח אקספרס היכרויות עבור סקס נהנה פופולריות מתמדת. האם זה באמת נכון picpuparts הם כמו חשדנות כדי לקבל את הרצוי מן הנשים? ואולי זה מהלך בדיוני ושיווק, אשר מגיע על פני אדם שרוצה לקבל יותר סקס?

התוכן של המאמר

1 קטן על רולר פורנו ומין תמורת כסף 2 משחקים ללא כללים 3 איסוף שימוש לגברים ולנשים 4 קשה להיות טנדר

קצת על רולר פורנו ומין תמורת כסף

וידאו, המכילים בתואר שלהם "picapperes Bred עבור סקס תמורת כסף "הם 100% מבוים, כמו רוב מוצרים דומים, גם אם היוצרים רוצים לשכנע בהיפך.

סקס תמורת כסף סותר את אידיאולוגיה השיא. אישה צריכה לתת לגבר כל מה שהוא רוצה בדיוק ככה, חופשי, כלומר, שום דבר. לכן, ההצעה של כסף עבור מין טנדר אין שום קשר. היוצרים של טכנאי הפיתוי אומר כי אישה יכולה להיות במיטה ללא חיזור ארוך (מועדים רבים אפשרי אפשרי - כמה שעות).

אישה צעירה, העיצור נתון לגבר בעוד כמה דקות של היכרויות, חייב לגרום חשד ולא שמחה. זה בדרך כלל צייד הרפתקה, או בית מלאכה או תג מקצועי עם תעריפים ברורים לשירותים. בכל מקרה שסופק קבוצה של צרות.

משחקים ללא כללים 2

היוצרים עצמם ו האידיאולוגים של איסוף רוס ג'פרס ואריק פון Markovik מיד סירב אחריות על שימוש בטכניקות הפיתוי שהציעו. למעשה, הטנדר הוא רק כלי, וכיצד להשתמש בהם - עניין אישי כֹּל. טכניקות אלה לעיתים קרובות ללבוש את אופיו של מניפולציות, אבל ג'פרס עצמו ציין בהקדמה לספר שלך "כיצד לגרור לתוך המיטה אישה חלומית" (1992) כי אתה צריך להשתמש בטכניקות אלה רק כאשר אישה עצמה מתחילה לתמרן גבר.

השוואה יחסים עם "קרבות ללא כללים" עושה שימוש בארוחות איסוף מוצדק: אחרי הכל, אם בן זוג אחד (אדם) משחק על הטבעת, ואת השני (אישה) יכול להרשות לעצמו טכניקות אסור - על צדק ודיבור זה לא יכול להיות.

מוסמך לסקרטים חלום לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם כמובן חסרי עניין טקטיים. רק זה לא הצדדים החיוביים היחידים בעת עבודה.

שכן נשים אינן מסרבות מניפולציות לגבי גברים, מצד גברים, באמצעות טכניקות "מלוכלכות" כאלה זה הופך להיות מוצדק.

איסוף תועלת לגברים ולנשים 3

כל הכלי יכול להפיק תועלת או לפגוע, בהתאם למטרותיה יישומים. איסוף אינו יוצא מן הכלל. סקס יפה, כמובן, לא שמחה עם העובדה שגברים הופיעו כלי יעיל לחשיפה לא. ו הטכניקה של איסוף "מלוכלך" הוא בדרך כלל מבוסס על מניפולציות גסות עבור שימוש בנשים כאובייקט מיני. עם זאת, אם המטרה היא לא כדי לשים רק את קבלת המין, אז האיסוף יש כמה יתרונות בלתי מורקים:

המחקר של הפסיכולוגיה של נשים ויכולת להבין טוב יותר את תקוותיהם, פחדים ותשוקותיהם; הדרכה של הבנה של נשים ברמה של אותות לא מילוליים (תנוחות, מחוות, תצוגות); טרנספורמציה של האישיות של האדם על שיפור טוב יותר ומפורש בהערכה עצמית (זה משפיע לטובה לא רק על החיים האישיים, אלא גם הצלחה בתחום המקצועי); להיפטר מפחד של היכרויות עם נשים והכשרה מיומנויות בדיקה עצמית; טרנספורמציה של הופעתו של גבר (איסוף הוא פשוט בלתי אפשרי אם אדם לא נראה מגיש מדי).

קשה להיות איסוף

פיתוי של מספר רב של נשים דורש מתח גדול של כוח פיזי ונפש מאדם. ואת הפופולריזציה של הטנדר עשה את המשימה של לפתות את האישה אפילו יותר מייגע.

בישראל, אין דעות קדומות, ואילו המילה באה לעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מודעים, למעשה כי Esquiten הוא מלווה רק על ידי הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP הוא סימן של מעמד ציבורי.

אחרי הכל, מידע על הקבלות pickup הפסיק זמן רב להיות מסתורין ונשים די בהצלחה לחשוב על טכניקות של איסוף ועימות על ידי מניפולציות שלו.

לכן, ניתן להרים בדרכים כאלה רק נערה חסרת ניסיון לחלוטין. עם כל האחרים תצטרך לפעול על תרחיש "קלאסי". ובכן, ולשכנע בחורה למין כסף גדול, לא בעיה בכלל. בשביל זה ואת הקורס לא נחוץ.

ויקטוריה פומין דירות דיסקרטיות בצפון

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אם הנערה הסכימה למין אחרי כמה ימים לאחר מכן או אפילו שעות לאחר היכרות - זה אומר שהיא עצמה רוצה. אישה בלתי אפשרית "לדלל", במיוחד כשזה מגיע למין. גברים רבים רואים את עצמם חכמים יותר מכולם, אבל למעשה מתברר שזה לא התגרשו את הנערה, והיא פשוט ניצלה את המצב. יש הרבה נשים שאוהבות לשנות שותפים מיניים, נסה טכניקות שונות ופשוט לעשות מגוון של חיים אינטימיים. ואהבה שמחה עם גברים שונים - חלק מהמשחק הזה. תאמין לי, האינטואיציה הנשית עובדת כמו שעון - הבנות מהמילים הראשונות מרגישות כשהם מנסים לדלל.

Просмотров: 116 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close