10:45
מה זה ממש מישה. אצבע בתחת אדם - טכניקת ביצוע

טכניקה ממשלתית אנאלי כבר מזמן ידוע האוכלוסייה של כדור הארץ, לעומת זאת, רחוק מכל רק לתפוס את אצבע המים באדם התחת כמו משהו נוֹרמָלִי. תארו לעצמכם עובדה אחת כי זה שווה את זה התחלה להיות, כדי לחוות עדין ואור מגע ב פי הטבעת של השותף, הוא הפך, לבחון את תגובתו. אולי על פני השותף בזמן להתרגל אליהם וזה, לשים את זה בעדינות, יתחילו להתעמק.

התוכן של המאמר

1 אישיות הכנה 2 ניסויים עבור בחורים 3 כאנ התחל 4 מרווח עבור תמרונים 5 יעילות משחקים אנאלי 6 מלטס עשוי להיות חיצוני 7 מלטס שימוש בשפה 8 רקע מן הקומפלקסים 9 סקס צריך לעורר

אִינְדִיבִידוּאָלִיוּת הכנות

כמו בכל סוגים אחרים של כיף סקסי אנאלי עם אנאלי אצבעות הבסיסי ביותר הוא שמירה של טוהר. ואכן, במילים אחרות, בלי לוקח את הנשמה או אמבטיה כאן הוא בהחלט לא לעשות.

ליישם מטרות ילידיות בישראל בקלות, במקרה שאתה מודל שיק מן הפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל הציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל ניתן לקבל מ 4600 $.

רק צריך שמור על צעצועים אנאלי נקי או אצבעות. יש צורך להדגיש את מה שאתה לא צריך לשכוח את זה לשטוף את הידיים שלך מיד על ידי איך יש לך אותם מתוך Anus שותף. זה יהיה רע אם לא הבחין בכך לא לציית לכללים, כמו בראשות, אישי, בסופו של דבר, היגיינה, יכול להגדיל באופן משמעותי את הסיכון את המראה של זיהום זיהומיות קשה לשים את בריאותם, ו והחיים נמצאים בסכנה.

אם האצבע בתחת האיש ייפול כפי שנהגנו לדבר, בפעם הראשונה, אתה צריך לדאוג לרכישה מראש לובייקנטה. כיצד אנו מביעים, בפעם הראשונה זה חייב להיות מיושם ככל האפשר (זה יעזור, לשים את זה בעדינות, להיפטר שותף מ רגשות לא נוח). זה גם אפשרי כי למזער את הכאב החדירה הראשונה, אתה חייב סוף סוף לנסות להזיז את הידית לאט מאוד, בהדרגה מאיצה. עם כל זה, אז לומר שזה מאוד מיועד בצע את התגובה של שותף, ייעוץ איתו על הפעולות שלו.

אם הדברים ביניכם, כפי שכולם יודעים ביטחון, זה קרוב לוודאי, ינחה אותך במיוחד תנועה הוא אוהב ביותר. אז זה לא לגרום לכאב השותף, עליך לעקוב אחר העובדה שאין שבבים וחדים באצבע באדם באדם לא הצליח לגרד את רקמת הרך של פי הטבעת שלו. העניין הוא בטנה אפיתל לעצמו הוא מאוד חיבה, פצוע ונפצלה לכל מיני פגיעה.

במקרה של שותף, מניקור מפואר עם זמן רב ציפורניים תואמות פחות, אתה יכול סוף סוף לחוות כפפה מ לטקס. ובאמת, היא זה לא יהיה, לבסוף, תפחית את המראה של microcracks. אם אתה מקבל כפפה של לטקס ברגע זה היא בעייתית למדי, יכולה לעזור לבוא מוצר רגיל - קונדום.

ניסויים עבור GUYS2

למרות העובדה כי לא כל הנציגים של עוצמה הם רחוקים חצאי אוכלוסיית כדור הארץ מוכנים להודות מיד לתחביבים שלהם בטופס בדיקות עם איך אנשים משמשים להביע את האצבע של השותף מכוסה באצבע התחת, רובם הם אפילו נשמה אפילו.

העובדה שרוב החבר'ה מסתירים העדפות כאלה, זה באמת קשור עם מה שהם מפחדים, בסופו של דבר, לשים על תנודה גבריות וכמה מאיתנו כל הזמן אומר נטיות הטרוסקסואלים. אם הם גם מדברים בשפה הרגילה - הם פשוט מפחדים איך כולם אומרים שהם לא, לשים את זה בעדינות, הם ספרו את שבט ההומוסקסואלים.

כל זה, כפי שכולם יודעים, קשור באמת לדעות קדומות בחברה. המהפכה הסקסית לא היתה מסוגלת לתמוך ברחבי העולם אוכלוסיית כדור הארץ על ידי תפיסת העובדה כי האצבע באדם התחת הוא לא משהו חסר בושה או שעשוע הוא רק בדיוק כמו שאנחנו כל הזמן אומר אחד המעשי, כמו אנשים רבים חושבים, סקס טכנאי. אז, לפני שאתה חווה תנועות כאלה בפועל, כמובן, זה שווה דיון מראש שורה כזו של התנהגות עם שותף. זה יהיה dosvolit הימנע קונפליקטים מיותרים על הזמן, כמו אנשים רבים חושבים, כיף סקסי.

אֵיך התחלה

אם בפועל אתה מנסה להניף את האצבע שלך בתחת אדם, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, בפעם הראשונה, אתה בהחלט להחיל על זה כפי שאתה צריך לקבל רכשה בבית המרקחת או חנות סקס גריז. גם שווה לשמור על הראש שלי וכי כל התנועות חייב להתחיל בקצב איטי.

כדאי לשלוח תשומת לב לעובדה שאי אפשר להיות חלקה באותו רגע שבו הסוגר הוא מתוח. ללא ספק, ראוי להזכיר כי מעשים כאלה יכולים לגרום אי נוחות וכיצד אנשים משמשים להביע כאב. כי אם אתה מרגיש את המתח של השותף, להתחיל מעגלים תנועה מכינים באופן שווה שותף לחדירה.

איך להרגיש את ההרגעה של הטבעת השרירים היא הכרחית התחל איטי, וככל שאתנו אומרים כל הזמן, תנועות מתקדמות בכיוון קדימה. בהתחלה, החדירה מחויבת להיות רדודה, שווה שווה לבנות באופן כללי, בדיוק כמו קצב התנועה. במהלך התהליך זה בלתי אפשרי לשכוח את התצפית של התגובה של שותף, ולבסוף, כדי להתאים את מעשיו ב תיאום עם רצונו.

מְרוּוָח עבור maneuvers4

חדרה באצבעות בתוך פי הטבעת של שותף במילולי תחושה של מילה זו "לעבוד פלאים". הגיבור יכול סוף סוף לעשות סיבוב מהלכים באצבעות נעות קדימה, בראשותם במעגל ומתגרות, בנקודות מסוימות. לומר מה אלה שאינם יודעים בתחום הפנימי של onus יש שתי נקודות אשר stamulation מספק אדם באמת התענוג שלא יתואר.

1 זה - זה בדיוק הטבעת עצמה המכילה סביב עצמך מספר עצום של קצות עצב, מה שהופך אותו בפרט רָגִישׁ. 2 - בלוטת הערמונית כי הוא על מרחק של חמישה צירים מענוס. לא לכל אחד לא סוד לעובדה שזה נראה לזכור חינוך עגול.

יְעִילוּת אנאלי משחקים 5

יותר, כמו בראשות, משחקים אפקטיביים עם אנאלי להיות בכל פעם כאשר האיש כבר מוכן למעשה לשפיכה. הינכם מתבקשים לשים לב כי גירוי הערמונית הוא בשלב זה עוזר לו להשיג תחושה בלתי מתפשרת של הנאה. סביר להניח, פעם אחת לגעת בפועל זה, הוא יבקש שוב לשותף לחזור עליו מעשים נעימים בלתי מוגדרים בשבילו. זה מוסבר על ידי העובדה כי גירוי הערמונית מספקת הרבה חזק, השוואה עם רגיל, אורגזמה.

לְלַטֵף עשוי להיות חיצוני

לא הרבה ברור מה הוא נעים במיוחד יכול להיות ליטוף חיצוני של נקודת זכר G. בפרט, כפי שרובנו אומר כל הזמן, נעים לגבר הוא שלו שלו שילוב עם עיסוי הפין. זה עושה תחושה של גבר באמת לֹא יְתוּאָר. אז מה, לשים את זה בעדינות, יכול, כפי שהיינו לדבר, אצבעות ליטוף נעים. טכניקה mis ביצוע מעקב:

גבר נופל על גבו; הגברת בנוחות בתים את רגליו של האיש מקבל גישה טובה חור אנאלי של גבר.

אז שותף מספק גישה קלה כיצד להתבטא על ידי חבר מין שותף והאזור האינטימי שלו.

עיסוי תקין של פשטות טמון בעיסוי נקודת זכר G. כל דבר ארוך יודע מה בדיוק נקודה אחרת של הגוף של הערמונית לא יכול להיות מעסה במשך זמן רב במקום אחד. אם המשך לנוע איך אנשים משמשים כדי להביע נקודה אחת, הרגישות שלה נפל במידה ניכרת. ביצוע עיסוי כזה טוב יותר עם השימוש של lubricanins.

מעתיות הכרית צריכה להיות לבדה ספציפית אצבעות כריות. ציפורניים מול הפגישה כזו מגדר צריך להיות זהיר הסכימו בקצרה. עיסוי צריך להיעשות עם איך לעבוד, ישיר או עגול תנועות הדומה לשרטט מעגלי מאג'אן על גיליון נייר.

באפשרויות מסוימות, כריות מתורגלות אצבעות. הם מבוצעים גם על ידי תנועות קלות במעגל, נעים את הכיוון מן האשכים אל החור האנאלי.

יש עוד טכניקה מרגשת למדי. ואכן, בשביל זה יש צורך להציג ויברטור גירוש הדגדגן. מבוא שלו עוזר מיד לספק את שני השותפים, כי עיסוי הדגדגן מבוצע מיד עם עיסוי של זכר g. אם עם כל השותפים האלה יש הבנה הדדית מיוחדת, סוג כזה יכול לגרום שותפים מרגישים איך אנחנו כל הזמן מדברים עם התענוג שלא יתואר. דירות דיסקרטיות בתל אביב

לְלַטֵף באמצעות שפה 7

רגשות שלא יתוארו יכול לספק לא רק חיבה ידיים, ושפה חיבה. מיומנויות ארוכות בתחום הערמונית, פי הטבעת או נקודה G מסוגל לספק רגשות בלתי נשכחים לשותף.

בעיקרון, חיבה נעשית על ידי תנועות פשוטות, כמו אלה שבהם החתול, בסופו של דבר, לכה חלב מקערה. עם כל התנועה הזאת שפה מסוימת חייבת, בסופו של דבר, להתרחש בכיוון של האזור התחתון של גברים ביצים ל- Anus. העצה הנדרשת - במקרה זה עדיף להשתמש איך יותר רוק.

אתה יכול גם לנסות לצייר "גלים מוזרה" (שוב אותו דבר, לעבר פי הטבעת לביצים).

בישראל אין אזור לדעות קדומות אם המילה תבוא בפעילויות בסוכנות הליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מודעים לכך שהאסקוג רק רואה את הלקוח באירוע, מבטיח את השיחה ואת מודל הליווי של מחלקת VIP יהיה סימן של מעמד.

לא לכל אחד, בפרט, מתוחכם פילגשים לצייר סביב פי הטבעת פרחים חזותיים.

כדי לאצבע באפיפיור, גבר העביר אותו תענוג להיצמד כמה טיפים:

אצבע מי יהיה כך לדלוף לתוך אנאלי החור צריך להיות משומן עם חומר סיכה, עליך בהחלט לבחור את חומר סיכה על בסיס אקווה; הזן אצבע ב פי הטבעת צריך להיות איטי זהירות, הדבר המושלם לעשות את זה בשלבים - הראשון האצבע שקוע לפני הראשון משותף, לאחר מכן, לאחר הפסקה קצרה נע על (אתה יכול להתחיל במהלך האצבעות כמו היד השני לעיסוי, כמו אנשים רבים חושבים על פני pennyury). אני באמת רוצה להדגיש מה רגשות לא צריך להיות כך לשכוח את השימוש של סיכה. כאשר האצבע היא הציגה את המפרק השני להתחיל לעשות תנועות, מעט מזכיר איך מישהו מביך עבור עצמך אצבע. באופן ספציפי, בהדרגה נע קדימה כמה, כפי שהיינו לדבר כפוף אצבע ואתה יכול למצוא הערמונית (דחוס, כמו רובנו התרגלו לומר, נקודת אובלית G.)

אזור ארוגני שנמצא של קלחת הוא עיסה על ידי translational מהלכים קדימה - בחזרה. עצמה אם המתח של הסוגר הוא מורגש מאוד, זה שווה לחזק את הליטוף שלך או לשים לתוך הקורס. רק כאשר דמי השותף במידה מסוימת ולהירגע sphincter יכול להתחיל לחדור אצבעות פי הטבעת.

על מנת שהשותף לחוות את ההנאה הגדולה ביותר יש צורך להיות, כדי ליישם שילוב של זוג סוגים של אכפתיות בבת אחת:

חיצוני; פְּנִימִי; מלטף חבר ואשכים.

טכניקה כזו ביצוע עם הידיים, סיכה משומן, מספק גבר הנאה בלתי היניטית וסקסית במיוחד עם זה שותף זה בהחלט לא מסוגל reordate.

יְשׁוּעָה מ קומפלקסים 8

פסיכותרפיסטים עם שמות גלובליים בקול אחד חד משמעי נאמר כי בחיי הסקסים ביותר של אמון אחד את השני לא יכול להיות חולון. לכן, אם אדם בארוטי שלו פנטזיה לבסוף חלומות על אצבע הגברות המכרזות תפסו את פי הטבעת מבפנים, הוא פשוט צריך למצוא שותף לעצמו, אשר יחלק את הרצונות שלו, זה לא מספיק כדי לעשות את כל הטיפול הדרוש עם שביעות רצון.

בעולם המודרני, זה לא יכול להיות סקסי הקטן ביותר צור קשר. זה מלמד אינטרנט וטלוויזיה, לחץ וחברים קרובים - חברות. סט קטן, כפי שהוצגו לבוא לידי ביטוי, מאפיינים קדומים, סוף סוף, נראה לנו מהטבע, כל האחרים הוא יקר, אשר עשוי לפתח ללא סוף.

מִין יש צורך ליישם 9

בדיוק כמו הנשמה האנושית רוצה חום וחיבה, גוף שואל חיבה ורכות לעצמם. במקביל, כל זה חייב להיות כנה ו עָרוֹם. כדי להיות ספציפית כך, סקס חייב להיות אדל. לְלֹא ביצוע מצב זה כדי להשיג הרמוניה בחיים האישיים אפילו לא עובד אוהבי שבדקו את כל התנוחות מקאמה סוטרה.

להרגיש את הרצונות שלך ולנסות לנחש תשוקות פרטנר - לצוד בחוזקה לסחוט את הישבן האהוב - בבקשה, רוצה מוצץ היטב את פיו הפין שלו - שוב, לא שאלה. נוכחות ב משחקים אינטימיים של מפלרטטת שובבה יעזור להחליק את כל האפשרויות הנובעות מצבים לא נוחים.

בכל מקרה, התנאי הרצוי עבור הכשרון של הדדי אורגזמה זקוקה לבנות. מלטף אדם אהוב, בדיוק כמו נוגגות רגישים לדמות מסוגלים לבסוף לעבוד פלאים. בסיסי, בזמן, לשים את זה בעדינות, כדי להשתולל על עצמך את האש של תשוקה סקסית והתרגשות, ולא קל, לדון עם כמה מאיתנו כל הזמן אומר, האהוב האלה דברים שאתה בהחלט רוצה מבחן במיטה.

זה בכלל לשווא כי נציגים אלה הם חזקים חצאי האוכלוסייה של כדור הארץ, שאוהבים את חדירתו של חיבה, כפי שאמריקנו כל הזמן אומר הגברת בחור אנאלי ועיסוי הערמונית, יש נטייה הומוסקסואל אנשי קשר. למעשה, לכולם יש, ולכן, כפי שהיה, נורמלי ומסורתי אוריינטציה סקסית. ומיקומים כאלה מחוברים רק עם העובדה כי עניינים פנימיים וגירוי של הערמונית מביא לגברים שלא יתואר, התחלפות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. כולם יודעים שאני עובד עבור סקסולוג במשך 10 השנים ביותר. לעזור לזוגות כדי לדבר כדי לפתור קשיים בכמה מאיתנו כל הזמן אומר חיים סקסיים.

עיסוי הערמונית - הליך הדרוש לגבר לכל הכיוונים. מלבד העובדה כי זה נחמד מבחינה כלפית, יש לו אפקט ריפוי מוכח. איך זה לא היה נשמע, כמעט כל הגברים באופן מוחלט, החלו לחתוך מחיבה דומה במיטה. אמנם בעובדה כי לבסוף להכניס אצבע באדם התחת, אין שום דבר נורא או, כפי שכולם אומרים, מביש. עיסוי הערמונית, סוף סוף, משפר את microcirculation הדם, כי זה, אדם משתפר ו זקפה מורחבת משמעותית. כמו כן, ההליך מגביר את זרימת הדם בגופים של האגן הקטן, אשר לטובה משפיע על איכות הכדאיות של spermatozoa.

Просмотров: 141 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close