15:21
למה אחרי סקס כואב בטן וכיצד להיפטר מבעיות אינטימיות

מגע מיני הוא לא רק נאנחת, תענוג, הנאה ואורגזמה. תהליך זה עשוי להיות קשור עם הרבה לא נעים רגעים. אי אפשר לומר כי נציגי המין הספציפי חוו יותר בעיות, כי צרות עשויות להתעורר מכל אדם. לעתים קרובות רוב השותפים כותבים את כל עייפות או פעולות פעילות מדי במיטה. עם זאת, אם אתה לא יכול להבין למה אחרי סקס הבטן שלך כואב, אז עדיף להכיר את הסיבות העיקריות ומיד להתחיל פתרון בעיה זו.

התוכן של המאמר

1 חיפוש כיוונים 2 צרות של נשים 3 דילמה של גברים 4 הדגשת הדבר העיקרי

הנאה מהקרבה היא תנאי מוקדם קיומו של יחסים יציבים. אם משהו מונע מרגיע ולהרגיש את רגעים של אחדות, אז זה לא חייב להישאר ללא תשומת הלב שלך. ראוי לציין כי כמה בעיות יכול להיות חף מפשע כמעט, בעוד אחרים דורשים דחוף התערבות רפואית. אנו נסתכל על הגורמים העיקריים לכאב לאחר חוק האהבה אצל נשים וגברים, כמו גם למצוא אפשרויות אפשריות ההבדל מאת לא נעים.

יעדי חיפוש

לפני שאתה קול "אבחנה" ספציפית, זה עקוב אחר הדינמיקה והעוצמה של הכאב. ללא קשר סיבות הרצפה של המראה של תחושות לא נעימות יכול לשכר בכמה נקודות. הראשון הוא הפוסט הלא נכון. לא כל אחד מהטבע הוא ניחן גמישות מדהימה ואת היכולת להירגע אפילו במצב לא נוח. אם אתה מחליט לחוות תנוחה חדשה של קמה סוטרה, אז אתה לא צריך להיות מופתע במראה של מוזר רגשות אחרי קואיטוס. שרירי ברוסקין יוצא דופן לעומס כזה יכול בחוזקה Tenge, ולכן משיכת עוויתות, גרימת חששות רבים. לאתר הבית

הסיבה השנייה היא פסיכולוגית. וכאן, לא חטיבת מגדר, כי אי ודאות או פחד להיות לא כל כך שותף טוב יכול להיות בחורים ובנות. זה טבעי, במיוחד אם עבור זוג הוא הניסיון הראשון של הקרבה. בשל איש מתח קבוע פשוט לא יכול לתת רגשות, אמון במחצית השנייה ולהירגע. מכאן ויש כאב - מ מתח רפלקס. "הנוכחי" המדינה הזאת היא פשוטה - אתה רק צריך להתרגל למעמד החדש של מערכות יחסים, ללמוד אחד את השני, בכנות דבר. כל זה יאפשר לך לשכוח את האילוצים ולהפסיק לחשוב על הרע.

לפעמים הבעיה הפסיכולוגית היא הרבה יותר עמוקה מכפי שהיא נראית במבט ראשון. חוויה לא מוצלחת בעבר, טרגי או טראומטי אירועים, פחד מקרבה ככזו - כל זה מטיל מסוים פרסמפרטינט אנושי. סקס נראה לו מבחן נורא לא מביא הנאה, אבל צרות. את הופעת הכאב כאן די באופן בלתי נסבל, שכן תפיסת המין שבורה.

עמידות סובייטית וחוסר חוק של מידע זרוע דעה כוזבת כי ליווי הוא עכשיו משהו, עם חרפה, נתון, על עובדה זו צריך להיות שותק. עכשיו כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום משותף עם זנות.

להיפטר פחדים נסתרים אתה יכול באופן עצמאי, אבל אם זה לא עוזר, עדיף לחפש עזרה פסיכולוגים. הם יזהו את המהות הנסתרת של הבעיה ולעזור לך ליישב עם עבר.

הסיבה החמורה ביותר לדאגה עשויה להיות מחלות חמורות מעוררות עוויתות בטן כואבות לאחר הקרבה. ייתכן אפילו לא חושד שהם חולים, בעוד המעשים שלך רק להחמיר את המצב. כדי שוב לא לנחש ולא לחשוף את עצמך סיכון, עדיף מיד ללכת לרופא. במקרה זה, אתה מיד אתה יכול לגלות למה אחרי סקס הבטן כואבת ומה לעשות בקשר לזה.

נקבה צרות 2

זמינות bole מיד לאחר משחק אהבה עבור בנות רבות הוא כמעט הנורמה. רבים כותבים את הכל על מהר מדי ניסויים ועייפות, מסרבות בקלילות לבקר מוּמחֶה. עם זאת, יש סיבות שלא ניתן להתעלם, כי מקרה זה יכול לצמיתות לאבד את ההזדמנות לחוות שמחה מן הקרבה.

הקרנה של המעי. זהו סימפטום לא מזיק לחלוטין שיכול לעורר את המראה של תחושה לא נעימה בתחתית הבטן. אישה מרגישה מלאות מופרזת בתוך עצמו, אשר ממש חותך את המעיים. כדי להיפטר תחושה זו, אתה צריך להימנע מלנקוט מזון, אשר מעורר גזים הצטברות. בזהירות לראות את הנשימה שלך: זה חייב להיות נמדד עמוק. אם הכאב לא עובר, אז רק לקבל את המיקום האופקי ולחכות קצת. כִּיס. המראה של ציסטות על השחלה אינו תופעה נדירה בתנאי החיים המודרניים. נציגי רצפה חלשים רבים עמדו בפני בעיה דומה. יש סיווג מסוים של גידולים אלה. כמה יכולים לאורך זמן "להתמוסס", אחרים דורשים התערבות כירורגית. חשוב שרק רופא יכול לקבוע את אופיו של ציסטות. כאב בהופעה של ציסטות הוא מקומי מימין או משמאל - תלוי אשר השחלות נדהמת. אם תחושות לא נעימות ממשיכות במשך זמן רב, יש צורך לקחת הרדמה וללכת לרופא. הַדבָּקָה. מחלות זיהומיות מלוות תמיד בכאב. ותחושות אלה לא נראה רק בתחתית הבטן, אלא גם ישירות על איברי המין עצמם. גירוי וגירוד, הקצאת צבע יוצא דופן, נפיחות - כל הסימנים האלה של זיהום. סקס במקרה זה הוא התווית באופן מוחלט, שכן יש סיכון של זיהום של שותף. למנות את התרופות הדרושות יעזור רק מומחה מנוסה. פוליפים. הבעיה הזאת לעתים נדירות משפיעה על נערות ולעתים קרובות יותר נוגעת לנשים של גיל בלזקובסקי. צמיחתו של פוליפים בצוואר הרחם גורמת לקשיים בחיכוצרים, לגרום לכאב ואפילו דימום קטן. אופי הבול באותו זמן דומה התכווצויות קלות, כמו במהלך ימים קריטיים. אתה יכול להיפטר פוליפים באמצעות מנתח, אז לא לדחות את המטרה. מיקומה. גבירותיי רבות מפחדים איך מראה שינה נורא של מיאומה או פיברוזיס. וזה הגיוני, כי כאשר התאים גדלים, גידול ממאיר עשוי להופיע ואת הסיבוכים המתאימים. אפילו עיכוב קטן מאוד מגדיל את הסיכונים להיות על השולחן כירורגי. הכאב במחלה זו מופיע ברגע של חדירה עמוקה של החבר ודומה ללחץ חזק על הרחם. דלקת צוואר הרחם. אם עם כל מיני קשר אתה מרגיש חזק בוער וכאב חריף, ולאחר חוק אהבה אתה לא יכול להיפטר כאב בבטן ומתחת, אז זה יכול סימנים של התפתחות של צוואר הרחם. דלקת של צוואר הרחם - מחלה רצינית.

תחזוקה של גברים מאובטחים - העבודה מורכבת מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. יותר נעים להזמין Esquiten, אשר יהיה להדגיש את המצב יהיה חברה יפה.

זה דורש את ההדרה של כל מגע אינטימי וערעור מיידי לרופא. אחרת, אתה קשה לסכן את הבריאות שלך ואתה לנצח לאבד הזדמנויות לקיים יחסי מין.

ישנן סיבות אחרות, תמים יותר, אשר לעורר אי נוחות אחרי סקס. חיכוך מחוספס מדי - אחד סיבות מדוע אחרי סקס כואב בטן. זעזועים חדים זין בצוואר הרחם צוואר הרחם יכול לספק לחץ חזק ולגרום עוויתות. במקרה זה, אתה צריך שאל את השותף להאט את הקצב ולהיות יותר עדין. בנוסף, לפעמים כאבים הם אופי אורגני. בְּ השגת שיא ההנאה, הדים כואבים עשויים להתרחש, לא ללא תועלת. הם עוברים במהירות ואינם גורמים חרדה רצינית. האפשרות האחרונה שאפשר היא היעדרות כמות מספקת של סיכה טבעית. יובש בנרתיק ובקנאות המאהב יכול להוביל לכאבים, הן במהלך הקרבה האינטימית ואחרי כאן. כדי למנוע זאת, להרים חומר סיכה מבוסס מים.

דילמה של גברים 3

נציגים של מגדר חזק נוטים לשים לב על האותות של הגוף שלהם אחרי סקס. העניין הוא כמה גברים רק ביישן להודות שיש להם בעיות, אשר רק מומחה יכול להחליט אילו. עם זאת, זה לא אומר מקרים כאלה כאב בבטן לאחר הקרבה שווה להתעלם. כדי לא להפסיד הזמן צריך להתייעץ עם רופא, במיוחד אם הסימפטומים להמשיך זמן רב זְמַן.

מחלות מדבקות. כמו גבירותיי, גברים גם רגישים לזיהומים מיניים. חלק מ הם יכולים לעבור אסימפטומטי, אחרים גורמים לכאב. אם אתה מרגיש גירוי בתחום הפין, בוער לא נעים בהשתנה או שפיכה, כמו גם כאבי בטן מפוזרים, אינם דוחפים את הקמפיין דוֹקטוֹר. זה רק להחמיר את המצב. החמרות עקב supercooling. לפעמים ב הגוף יכול באופן בלתי רגיל עבור הבחור עצמו לפתח זיהומים חמורים, אשר מתבטא ברגעים של הפחתת חסינות. זה ניתן לייחס תקופות כאשר הגוף הושעה. שהייה ארוכה תחת מיזוג אוויר, שירה ליד החלון הפתוח, ללכת בבגדים קלים מדי - הכל זה יכול לגרום החמרה של prostatitis, אשר גורם לתחושות כואבות. דַלֶקֶת. גברים צריכים להתייחסו בזהירות לכבודם, מכיוון שהוא כפוף למגוון תהליכים דלקתיים לא נעימים. דלקת של כבל הזרע, בועות זרעים, שלפוחית ​​השתן - כל זה יכול לעורר את המראה של תחושות לא נעימות לאחר הזדווגות. אם אתה ארוך זמן צופה כאב יוצא דופן לאחר חוק האהבה, אז הזמן לדחות עניינים ולקבל פגישה עם מומחה.

ללא ספק, כל אחד גברים ניתן למצוא שלהם הסיבות שבהן הוא כואב. הם עשויים להיות אופי פסיכולוגי ולהסתיר מחלות חמורות. ראוי לזכור כי לפעמים אפילו גירוי תמים באזור אינטימי עשוי להיות הגורם לסיבוכים חמורים, כפי שאתה נעלם מיד, למה פאניקה ומפריעים לרופא. טוב יותר פעם להיות בטוח לגבי ואז מתחרט כזה.

להדגיש את הראשי

עבור גברים ונשים חשוב כי תהליך האהבה הוא נעים והביא רק שמחה וסיפוק. אבל אם משהו השתנה ותסמינים יוצאי דופן הופיעו, אז זו סיבה נוספת לבקר את הרופא שלך. אחרי הכל, רק הוא יכול לומר בוודאות אם יש סיבה חרדה או אתה יכול להמשיך ליהנות מערכת היחסים שלך. אם אתה רוצה לדעת בדיוק, אילו סימנים מלווים את המחלות של אופי אינטימי, הם מסתיימים כדלהלן:

גירוי חזק שלא עובר כמה ימים. לפעמים אדמומיות באזור האינטימי עלולה להתרחש לאחר מכן גילוח או משמרת תחתונים מאוחר. אין קטסטרופה זה במהירות עובר. אם אתה מבין את הכללים הבסיסיים של היגיינה יש קבוע שותף שבו אתה בטוח לחלוטין, אז גירוי - האות שלך האורגניזם שמשהו השתבש. פריקה יוצאת דופן. גריז טבעי I נוזלים אחרים הם תופעה נורמלית עבור גברים ונשים כאחד. אבל אם היה יותר מבחר, הם שינו את צבע שלהם ועקביות גם כן היה ריח לא נעים וחד, עדיף לא לשבת ולא לנחש, אבל ללכת לרופא לקבלת ייעוץ. משך הכאב והמראה הדם. מדגיש מדם, אפילו בכמויות קטנות - זו סיבה להתחיל בהלה. לא רק גברים, אלא גם בנות. הדם שהוקצה לא תקופת הווסת, יכולה לדבר על ההפסקות של פוליפים, גידולים. מאשר יותר אתה תחכה, גבוה יותר את הסיכון לא קל לבריאות שלך, אלא גם עבור החיים שלך.

טיפול בעצמך ואת הגישה הקשבת שלך הגוף הוא המפתח לקיום שמח. אם אתה לא יודע למה אחרי סקס כואב בטן, אז זה אומר על דבר אחד - לא פניתי לרופא במשך זמן רב. נוכחות של אפילו לא מזיק, במבט ראשון, הסימפטומים יכולים לגרום לפיתוח מחלה קשה הדורשת לא רק טיפול, אלא גם התערבויות של מנתח. כדי לא להביא את עצמך, לנסות כבוד להתייחס לעצמך. אחרי הכל ככל שחוסר האחריות האישית הזאת, כך פחות סביר כי יהיה לך יחסים יציבים חיי מין רווי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

בדרך כלל לאחר סקס לא צריך להיות כל תחושה אינטליגנטית. אם יש לך אחרי סקס שלך כואב בטן - סביר להניח, משהו לא בסדר עם מערכת הרבייה או ג 'יניטורינרית. אי-התאמה פיזיולוגית מלאה של שותפים. ביסוד, כאשר הבחור יש זין גדול, ואת הנערה יש הנרתיק מיניאטורי, במהלך החדירה הפין יהיה פעיל לעורר את הצוואר ואת הקירות של הרחם, כתוצאה מאיזה כאב. במקרה זה, יש צורך לבחור את התנוחות שאינן מרמזות חדירה עמוקה. אם תאימות היא בסדר, אתה צריך להתייעץ עם רופא. כאב אחרי סקס הוא סימפטום לא בריא.

Просмотров: 177 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close