22:43
יום סקס בינלאומי 30 בנובמבר - איך לחגוג את החגים?

יום המין הבינלאומי אינו רק שמחה, והחגים, אשר בשנת 2007, אונסק"ו מאוחדת רשמית בלוח השנה. הוא נחגג ב -30 בנובמבר, וכולם יכולים להצטרף לחגיגי. איך האידיאלי ביותר לחגוג את זה חגיגי בינלאומי יוצא דופן?

התוכן של המאמר נערות ליווי באילת

1 שיטות מועדפות מארק יום מין בינלאומי

שיטות מועדפות מערבבים את יום sexi הבינלאומי

שתף כיצד אנו משמשים לדבר, פנטזיות סקסיות יחד

כנראה, יש לך, ואת השותף שלך יש פנטזיות סקסיות כי לא עשית כל חבר אחר על כל סיבות אחרות. ובכן, סקס יום - אירוע יפה על ידי פנטזיות אלה לחלוק. שים לב כי אין זה עובדה שאתה מקבל להחליט לנסות משהו זה, אבל כל הזמן יש סיכוי כי בעיצומו של הרצונות שלך יש התאמות ואתה רוצה לנסות אותם מיד. בנוסף, עצם העובדה של הדיון במשהו כל כך אינטימי וחם יכול להיות מרגש באופן דיססטרי.

לקחת יחד מקלחת

סקס בנשמה - קלישאה מפחידה, אבל, רק בכנות, ניסית פעם, בסופו של דבר, לעשות את זה בעצם? לאבד את אחורית החבר שלי, לטפס על הגוף של השותף שלך, לעסוק גירוי, כמה באים לידי ביטוי, את הנקודות הרגישות ביותר - כל זה הוא אטרקטיבי ביותר. כביכול לא מוזר, אבל גם אם אתה מחשיב ששתיכן רטוב וחם.

קל ליישם את המטרות שלנו בישראל אם אתה מודל אלגנטי מהפדרציה הרוסית. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול חודש להרוויח מ 6000 $.

לכל הפחות, מקלחת שיתופי יכול להיות פרלוד טוב למין.

נסה את התנוחה החדשה ביותר

אם אתה ושותף משמשים כדי לקיים יחסי מין איך אנחנו כל הזמן מדברים עם מיסיונרית, אז זה הזמן לעשות שפע לחיים האינטימיים שלך. יש לציין את התנוחה שאתה רוצה לבסוף לחוות ולעשות את זה. גם איך אנחנו כל הזמן מדברים, הנפוץ ביותר להמציא "כלבלב" יכול להיות שיטה טובה סוף סוף לשנות את המצב, באופן כללי, להוסיף את הרגשות האחרונים. נערות ליווי באילת

לשנות את האטמוספירה

המצב כאן נועד במובן הרחב ביותר של המילה. אתה יכול פשוט לפתוח את עצמך את המושבים האחרונים למין, למשל, לעבור מחדר השינה למטבח או אפילו לא אפילו מרפסת ולהשאיר את הבית לשכור חדר במלון. יותר מתאים במיוחד, חדה סוף סוף מרגיש רגשות אפילו מין כל יום, אבל פירושו חגיגי יכול להיחשב מוצלח.

השתמש צעצועי מין

אולי אתה והשותף שלך כבר אוהבי בטון של צעצועים מבוגרים שונים, ואולי אתה פשוט חושב על ניסיון. השתמש יום מין כתירוץ, כך שבסופו של דבר, להבין את שלך כאילו הפנטזיות הפרנקיות ביותר.

תארו לעצמכם חלומות משלך בישראל יסודי אם אתה ילדה יפה מאוקראינה. עבודה בישראל מותרה בפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 4,400 $.

אתה יכול להתחיל עם משהו קל יותר, אבל אם אתה מזין את הטעם ... לא להחזיק בחזרה!

לראות במקום פורנו או לקרוא ספרות ארוטית

אם אתה עם שותף לא במצב רוח למין ככזה, אתה יכול, זה הפך להיות מחווה יום המין הבינלאומי קצת אחרת. לדוגמה, תסתכל על סקס של מישהו אחר. לחלוק את רולרים המאהב יחד או לקרוא במשותף רומנים ארוטי. ואם פתאום, אחרי שהוא עדיין רוצה ללכת לתרגל, לשקול את שניכם כבר במצב רוח מתאים.

בקר sexshop

בטל את transposage שלך ​​כיצד ניתן למצוא גם את החגיגי הבינלאומי בחנות של מוצרים אינטימיים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל בחירה שיתופית היא כל כך הרבה כמו שכולם אומר, מוצרים מתובל יעזור לחזק את העניינים שלך, ובאותו זמן לבחור איך להביע צעצוע מתאים, כדי להוסיף הדגשה למשחקים סקסי שלך. ואם אתה מרגיש חופשי ללכת sexshop, אפילו עם השותף שלך, אתה יכול סוף סוף סוף סוף להשתמש בחנויות מקוונות. הבחירה שלהם לא יהיה נורא.

נסה איך אנחנו מדברים כל הזמן, משחק תפקידים

אולי לא אתה ולא שותף מעולם לא התעניין בו, אבל לא למצוא את זה מאוחר מדי. בסופו של דבר, זה לא בטוח להיות כך לדבר עד כה לקחת סוויטות שלמות. ראשית, אתה תמיד יכול פשוט לבחור תפקיד בעצמך ולהחיל כמה אביזרים מתאימים במקרה כדי להבין איך אתה נרגש על ידי תרגול כזה.

פשוט נתקל ב ... סקס

הדבר הברור ביותר יכול להיעשות ביום מין בינלאומי - זה רק כדי לקיים יחסי מין. לכן, לשים לב זה לזה, פשוט לעשות את זה בדרך לך לצוד, בלי לחשוב על שום דבר אחר.

נערות ליווי באילת

Просмотров: 119 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close