10:01
האם אתה אוהב חדירה כפולה, אם אנחנו לא מדברים על גרביים?

לוקח בחשבון כי כמעט כל הנציגים של כמה מין חזק שם לב להדק על שלישיה סקס, זה סביר לדמיין כי כל אחד מהם לפחות רגע אחד בסדר נשאל על השאלה: אבל כמו אם נשים חדירה כפולה?

התוכן של המאמר דירות דיסקרטיות במרכז

1 למה נשים מנותקות חדירה כפולה

תיעוד שאלה לגבי ההעדפות המיניות של הנשים, פסיכולוגים, ככלל, למדו כמה פרטים מתובלים, מפכחים בהיבטים, אשר כולם עצמו התחיל להיות מסוגל להסיק מסקנות על איך נשים כמו סקס עם 2 גברים מיד.

מספר סוגים של חדירה כפולה מבודדים:

הנרתיק - אוראלי הנרתיק - אנאלי Anally - אוראלי בנרתיק עם חדירה של 2 חבר אנאלי עם חדירה של חברים 2

יש לציין לבסוף כי שני סוגים קיצוניים הם קצת קיצוני, אבל עם כל זה כל המשפטים לגבי הנשים תענוג עם כל זה להם גם חלים.

עוד כדי להבין כך לדבר אם החדירה כפולה גבירותי, כדאי לראות את קאס של סקס נפרד.

הנרתיק-אוראלי חדירה כפולה, נכון, השולחן להיות, נחשב כמו שאנחנו חרגו מדברים, הבטוחה ביותר וכאילו הרגיל ב ביצוע. יביא את ההנאה הגברת, אם, סוף סוף, קבלת סקס אוראלי כמו כגון. מה שזה לא היה מוזר, אבל אז זה יהיה כמו אנשים נהגו להביע, בגירוי טוב.

Anally - אוראלי, גם, בסופו של דבר, זה מרמז על היכולות הראשוניות ואת סוג אחר של סקס. ניסיון כפול חדירה בגירסה זו ללא הכנה הכנה לא סביר להיות מועבר כך לדבר משמלת דמוס.

הנרתיק - אנאלי הקשה ביותר בביצוע, אבל המלאים ביותר ברגשות ורגשות, נכון, אלה מן הגברות שאהבו את החדירה הכפולה בדרך זו יצוין כי עבור אושר מלא חסר השלישי, אחרי הכל, חבר בפה.

אז מה זה אותו דבר אהבת הנשים מוצדקת לחדירה כפולה:

סקס אנאלי לעצמו, כפי שהיה, ההשוואה הסודית והצבעונית ביותר עם הקלאסי. תחושה של חיתוך, מלאות, גירוי של נקודות K U, לספק שותף הקלוריטי ביותר, כמו רובנו התרגלו לדבר, אורגזמות לטווח ארוך. סקס אוראלי נחשב לראשונה כחושני יותר אכפתיות. דבר בלתי פתור עבור נשים אשר ספוגים הם חזקים מאוד, כמו רבים באים לידי ביטוי, אזור ארוגני.

כל אחד מהם מושלם גם מין נרתיקי וחבר חבר. גישה נכונה, בזהירות ובקוק, כולם יודעים אימון מתקדם, חדירה כפולה בכל ביטוי שלו כפי שהיא תביא הגברת הנאה.

למה הם הגברות, בסופו של דבר, מזבלה מחדירה כפולה

אבל כמה נשים נחשפו מאוד מכל כך הרבה שיטה מופרזת לקבל אורגזמה, ובנסיבות רבות שלהם:

קומפלקסים - לא נערות משוחררות למדי לא סביר שיש השפעה חיובית על ההצעה של חדירה כפולה, כי הם עם שותף אחד באמת יכול להירגע יכול גם להיות, חווה על סימני המתיחה שלהם או שיער מיותר על הגוף. את הזוועות של צבע - יכול להיות תנאי מוקדם עבור מקרה שלילי לסוג דומה של סקס, ולא. וזה לא רק על STD, ואת הפסקות, סדקים, ומזמן זמן אפילו מתיחה. חינוך - היחס כלפי מין, אצל נשים עם חינוך קלאסי, הגון, יהפוך 100 אחוז תנאים מוקדמים להודיע ​​כי היא לא העובדה כי החדירה הכפולה לא אוהבת, אבל אפילו המחשבה עליו. הקנאה של בן זוג, למרות היוזמה שלו, לעתים קרובות מפסיקה נשים מניסיון כזה. מטבע הדברים, הם לא יודעים את הרקע האמיתי, מביט בו מתחת למשהו אחר, שכן לעתים קרובות אנשים יבטיחו לא לקנא, אבל השותפים לא מסתכנים. חוסר ניסיון כמו יחסי מין של שלישיה הקודם ומין הופך לעתים רחוקות עבור סירוב כל כך כפי שכולם יודעים, כיבוש נלהב, אימה, כפי שאנו מבטאים, לא ידוע לא נותן ליידי מסכים. פִּרסוּם. כמה נשים עשויות שלא להתנער לנסות כל כך מנות חמות במיטה שלהם, אבל הזוועה של פרסום, את גינוי הסובבת אותם מאט באופן משמעותי למטה. הרגשות האמיתיים של השותף רשאי, באופן כללי, להיות תנאי מוקדם לקוטגורי "לא" לשאלה אם הגברות עושים את החדירה הכפולה, כי כאשר אתה אוהב אדם, אתה לא יכול לדמיין את השאר.

טקסט נפרד הוא כל כך לדבר כדי לראות את השאלה לגבי כפול חדירה עם שותף אחד, במילים אחרות עם השתתפות של מוצרים וצעצועים מ חנויות מיוחדות. מכשולים מנטליים מקסימליים נמשכים התוכנית השנייה, וזה נראה, את החוויה המושחתת, אם, זה היה, יהיו שני חברים אמיתיים, המרה לשפע בטוח עם האהוב, אם אחד yz fallos יהיה מְלָאכוּתִי.

ואם אתה מחדש את השאלה ככה: האם הגברת לקבל הנאה פיזית מחדירה כפולה? באומץ אתה יכול לענות - כן, באופן טבעי.

בישראל אין דעות קדומות, אם ההצעה תבוא לעבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי חנות ESK רק רואה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

אבל על השאלה גבירות חדירה כפולה, תוך התחשבות בהשפעת סיבות הנפש, אתה יכול לשמוע קטגורי "לא". אף אחד לא הסוד הוא, אבל, לדעת את התנאים המוקדמים של הגברות, שותפים מנוסים יוכלו להירגע ולבסוף להבטיח את הבחירות שלהם בהצלחה אירועים. סביר להניח שוב, הגברת תגיד שהיא אוהבת את זה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות, בסופו של דבר, לפתור קשיים בחיי סקס.

חדירה כפולה יכולה סוף סוף לתת הרבה רגשות בלתי נשכחים. אולי זה בפרט, אם יש נאום על סקס אנאלי הנרתיק. זה מגורה גם על ידי כמות בלתי מוגבלת, כפי שהנהיג, אזורי ארוגני! ואם אחד השותפים יהיה גם ללטף את הדגדגן של הנערה עם אצבעותיו או ויברטור, סביר להניח, זה יחווה אורגזמה הזרקת דיו.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות קשות נפשית. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, כי זה ידגיש את המיקום ויאסוף חברה נחמדה.

כולם יודעים שבמגרין, כמעט כולם חושבים מין קרימפ מעוות, בגלל מה שהם מסרבים לעצמם בחוויה דומה. אמנם, על פי סקרים, 84% גבירות ו 62% מהחבר 'ה רוצה לחוות שלישיה במיוחד עם 2 חבר' ה. אבל איזה סוג של חטא הוא לנסות, זה לא קל ליישם את זה.

Просмотров: 119 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close