22:00
Anorgazmia: אז למה אין אורגזמה בתהליך

אנחנו תמיד רואים על המסך, כמו אנשים באופן פעיל בלהט יש סקס. התמונה כה מרגשת ונעימה, כי נראה שיש לי אורגזמה. אבל האם זה באמת? עבור אנשים רבים בתהליך קיים קושי עם השגת אורגזמה - וזו בעיה אמיתית שמשפיעה רווחה פיזית ופסיכולוגית ומצבם.

התוכן של המאמר

1 מה צריך להיחשב אורגזמה בהירה? 2 מה צריך להיחשב תחת "Anorgazmia"? 3 סוגים של Anorgasov 4 מה גורם לאנורגזמיה? 5 סיבות פיזיות לאנורגזמיה 6 גורמים פסיכולוגיים ורגשיים לאנורגזמיה 7 anorgasmia ויחסים 8 איך להיפטר anorgazmia? 9 מה לעשות במהלך אנרגזמה פיזית? 10 מה לעשות במהלך Anorgasmia רגשית?

אם לא היית מסוגל לסיים, לחוות אורגזמה, אז סביר להניח שיש לך מצב שנקרא "Anorgazmia". הדבר הכי קשה הוא כי הטיפול של מצב זה הוא לא כל כך פשוט. דבר כזה עדיין לא נבדק באופן מלא, אם כן, אפילו האבחון המדויק של הרופאים אינו ידוע. הוא נקרא בעולם Anorgasmia על זה בזמן כל מה שאתה יכול לומר.

היעדר היכולת לחוות אורגזמה או בהצטיינות מתחיל לעצבן אדם, גורם לו לחשוב שמשהו לא בסדר איתו שהוא עושה משהו לא בסדר במין (או באופן כללי זה לא יודע איך לעסוק, אם אין שיא ). אבל בכל פעם במין, תן לזה אפילו להיות נלהב, אם לא קורה כי נקודת שיא, אז האדם נסגר בפני עצמו והוא גדל בדיכאון.

מה צריך להיחשב אורגזמה בהירה?אני

ראשית, נבין מה צריך להיחשב לאורגזמה. אין הגדרות מדויקות, איך זה צריך להיות - אתה פשוט מרגיש את זה ואת כל. העובדה היא שכל אדם הוא אדם, תחושות של אנשים לחלוטין בניגוד. אבל אתה יכול להגיד בדיוק דבר אחד: אורגזמה יוצרת מצב ואקום כאשר אתה פשוט טוב, יש תחושה חזקה של הנאה פיזית בכל הגוף.

בזמן האורגזמה, אתה מרגיש את קיצור של שרירי האגן, מרגיש את מצב "טיסה" ולהבין איך ברגע זה אתה יכול להיות מושלם. נולים מ 2 עד 6 שניות.

עובדה מעניינת היא כי כמה אנשים (פשוטו כמשמעו 1% של 100) לא אוהב את התחושה של אורגזמה כאשר הם לא יכולים לשלוט על הגוף שלהם ברגע זה.

מה צריך להיחשב תחת "anorgazmia"?2

Anorgazmia - המצב כאשר אנשים לא יכולים להגיע לאורגזמה, גם אם הגירוי היה חזק מאוד ומשמעותי. זה גם חשוב כי ברגע זה אדם הוא חווה מתח, אם זה לא יכול לסיים ולא מגיע לנקודת השיא במין. אם חוסר אורגזמה במין הוא מרוצה לחלוטין, אז אין בעיות (ומאמר זה הוא בבירור לא עליך).

אם אתה לא חווה אורגזמה במין, וכאשר הדגדגן הוא מגורה או הפין, להיפך, אתה יכול בקלות לחוות הנאה - אניהוריזם הוא גם לא עלייך. אתה מתוך סוגים אחרים של מודעות להגיע לנקודת שיא מאוד - זה אומר שאתה מבין כי הם נטייה לקבלת אורגזמה.

Anorgasm הוא על אלה שמנסים להרגיש אורגזמה בשיאת השיאים עצמה, אבל הוא לא יוצא.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. קל יותר להזמין esquiten, אשר ידגיש את המותג יעשה חברה נעימה.

גם אם יש גירוי חזק סיוע שותף. במילים אחרות, אם אתה מודאג לגבי הבעיה של חוסר אורגזמה בחיים שלך, גם כאשר אוננות, כדאי לחשוב על העובדה כי הוא anhorhasmia.

פונה אל הרופא, אנשים מדברים באי-רצון על בעיה זו, כפי שהוא לא יכול באמת לתאר את זה, כי בעיה כזו נוגעת מעגל קטן. אבל על רופא כזה אומר לו לנסות לעזור. אחרי הכל, אולי הבעיה טמונה בגוף שלך, אשר זקוק לעזרה. לדבר על דברים כאלה, לא צריך להיות שום מבוכה.

סוגי anorgasov3

כמו כן, ישנם סוגים שונים של אורגזמות, ישנם סוגים של אנורגיות.

סוג ראשי. משמעות הדבר היא כי האדם מעולם לא חווה אורגזמה והוא לא מכיר את ההרגשה הזאת. הוא עלול לחוות אורגזמה, אבל עדיין לא היה לו את רגע השיא ביותר (בדרך כלל יש ילדים קטנים ומתבגרים). סוג משני. משמעות הדבר היא כי אדם המשמש לחוות אורגזמה, אבל לאחר זמן עצר אותו, ולכן יש לך בעיות עם קבלת אורגזמה במשך זמן רב (כאן יש לך את אלה שיש להם פגיעה מינית, אשר היה סלידה למין בתקופה מסוימת). סוג כללי. אדם מנסה להשיג את מצב האורגזמה במין או אוננות, אבל שום דבר לא יוצא (יש כאלה שכבר מתוכנתים על היעדר אורגזמה על הרמה הפסיכולוגית). סוג סתני. אדם יכול בהצטיינות במין אוראלי, אבל לא חדירה, ולא מאוננות. במילים אחרות, עם שותף במיזוג כדי להשיג אורגזמה זה לא מציאותי (להלן אותם אנשים שיש להם בעיות פסיכולוגיות שרוצות להראות את השותף שהוא יכול לקיים יחסי מין במשך זמן רב, לא עייף וכן הלאה).

ברוב המקרים, אנשים קורים סוג 4.

מה גורם לאנורגזמיה?4

זה כולל את אימוץ התרופות, ואת הניסיון הטראומטי, ומין נכשל, ואפילו קונפליקטים במערכות יחסים. לדוגמה, אתה יכול גם לפתח anorgazmia לאחר כריתת הרחם (הסרת הרחם) ברמה הרגשית. באופן כללי, כל התערבויות כירורגיות קשה מאוד לחוות, כך כמה פחד מופיע ברמה התת-מודע.

סיבות פיזיות anorgazmia5

אם לא חווית בעבר אורגזמה במין או שיש לך את הבעיות הראשונות עם ההישג של אורגזמה, אז הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להתייעץ עם רופא ולספר את המצב שלך. אולי פשוט יש איזה סוג של מחלה או שיש תרופות (בגלל זה, אגב, ההישג של אורגזמה גם תלוי!).

זה כולל גם את אימוץ של תרופות נוגדות דיכאון, אשר לעתים קרובות מקשים להשיג אורגזמה. אז, הרופא עשוי להמליץ ​​על רפואה אלטרנטיבית אשר ישפיע באופן מושלם את החיים האינטימיים שלך. הדבר החשוב ביותר הוא לא לעסוק בתרופות עצמית, כפי שאתה יכול לפגוע בגוף שלך.

סיבה נוספת של היעדר אורגזמה היא גיל המעבר כאשר הגוף מייצר פחות אסטרוגן, מחזור הווסת מפסיק. מכאן האורגזמה, לא משנה מה. בשל רמה נמוכה של אסטרוגן, יובש הנרתיק נוצר, כך אדם עשוי גם לא לבדוק אורגזמה מלאה.

הנה המסקנה: אם יש לך איזשהו מחלה או קבלת הפנים של תרופות, אז קשה מאוד להשיג את השיא של אורגזמה. ללכת עלויות לרופא. מה יכול הרופא לספר לך בביקור הראשון?

"שרירי האגן מופחתים ונינוחים בזמן ההתרגשות, כל זה מגביר את זרימת הדם לבדים ולנרתיק - אורגזמה עולה בשל זה. אם יש לך מצב חלש מאוד, מלחיץ או כואב של האגן, אז האורגזמה היא די קשה להשיג ".

סיבה פיזית נוספת לחוסר אורגזמה היא תפקוד לקוי של אגן, לא.-. האדם נולד בתחילה עם שרירים חלשים של תחתית האגן. אולי זו פגיעה שהתקבלה בילדות או ללידה.

אם במהלך מין הילדה חווה כאב בנרתיק, או במהלך התעטשות הרגילה או שיעול מתרחשת השתנה אקראית, אז הסיבה להישגים מורכבים של האורגזמה הוא גם ברור. אל תחשוב שאתה הבעלים של אנורגזמה.

סיבות פסיכולוגיות ורגשיות anorgasmia6

לדברי הספרייה הלאומית הלאומית, אם יש לך מתח כרוני או דיכאון ממושך, אז זו הסיבה העיקרית לחוסר תחושה של אורגזמה כדי לגמרי. זה גם חל גם חרדה על העובדה שאתה לא מרוצה הגוף שלך, לחפש פגמים בו - ו, כתוצאה מכך, לא ליהנות מין, כמורכבת.

הרגע הפסיכולוגי של אנורגזמיה יכול להיות כל רגע מסיח במהלך יחסי מין, לא.-. אם קרה משהו לא לפי התוכנית (כמה צליל עודף, לדפוק, צחוק וכן הלאה), אז אתה לא סביר להרגיש את האורגזמה. רגע רגשי ופסיכולוגי הקשור לכך אם פעם היו אלימות מינית או פציעה כואבת. במילים אחרות, אתה מפחד לחשוף, מפחד את החזרה של מה שהיה.

Anorgasmia ויחסים 7

לעתים קרובות מאוד, מתרחשת אנורגזמיה אם יש הפרעה מתמדת במערכת היחסים. מריבות משפיעות לרעה על חיים אינטימיים, כמו תקשורת בין אנשים הופך להיות אינטנסיבי ביותר. וגם, כתוצאה מכך, שותפים לא מרגישים מינית ברוכים הבאים - Intima הוא מקבל קטן יותר, ואז הוא מקבל בכלל עבור "לא". זה, אגב, הגורם הפסיכולוגי של אנורגזמיה.

השותפים נראה לתפוס את עצמם ברמה התת-מודע שהם לא מסוגלים לקבל אורגזמה. והכל מסומן בהפרעה הרגילה ביחסים.

איך להיפטר anorgasmia?8

כולנו מרגישים הנאה בדרכים שונות, אז אורגזמה יכולה להיות קשורה לחיפוש ולהפריע כי המתאים ביותר לגוף שלך. לדוגמה, אתה אוהב את הגירוי של הדגדגן ויש לי רועד נעים בשלב זה, תחושה של הרפיה ואופוריה. אז, אורגזמה חייב להיות מנוסה עם שותף, שילוב גירוי עם תנועות transmalational.

הדבר הראשון, היכן להתחיל, להילחם anorgazmia היא למצוא את הסיבה להופעתה.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים, אלה המבקשים הופעה חסרת פחד בפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הרווחים האלה די די, על מנת לכסות באופן מלא באופן מלא את כל מה שצריך.

אם הבעיה היא בראש שלך, אז אתה צריך לפנות סקסי או פסיכולוג, אומר לבעיה שלו מי יודע את מומחה ידע. אם זו מחלה, חשוב להתייעץ עם רופא ולפתור בעיה זו, להיבדק.

אין הוראה ברורה כיצד לטפל ב- Anorgasmia. אתה מתנהג, מקשיב לעצמך. יש צורך בעזרה מהצד. יתר על כן, זה צריך להיות עזרה של אדם מקצועי שלא יהיה לפחד לדבר על מה שאתה מרגיש.

מה לקחת במהלך אנורגזמיה פיזית?תֵשַׁע

לדבר עם מומחה (רצוי עם רופא) כדי לקבוע את "שורש הרע". כאן הרופא ימליץ על תרופות מסוימות, יקבע את רמת ההורמונים, בהתאם למבחנים שלך. אם הרופא אומר כי יש צורך לבדוק את הגוף שלך, אז אתה צריך להסכים. זה שהרופא מבטל או אושר פציעות ואפשרויות תפקוד לקוי, בשל איזו אינך יכול לחוות אורגזמה. התרגילים שהרופא ימליץ לך לא צריך להתעלם. לדוגמה, טכניקה קגל באופן מושלם מחזקת את השרירים של האגן, כך שיש אורגזמה חי יותר יש אורגזמה חי יותר, שכן השרירים האלה יהיה מאומן ביותר ככל האפשר. לא להתעלם צעצועים למין במהלך intima, כי הם מוסיפים "אור" אפילו יותר מרגש חזק יותר מאשר סקס מסורתי.

מה לעשות במהלך אנגורזמיה רגשית?10

גם כאן, כדאי להתייעץ עם רופא, רק כבר סקסופולוג כדי להבין את הדחייה של הדחייה של אורגזמה על ידי הגוף שלך, שכן הרבה קשר עם הרגשות שלך ואת הרגשות שלך. הדבר החשוב ביותר הוא לא להיות ביישן לדבר על הבעיה שלך מקצועי. אין להתעלם שיעורי בית מקצועי, הם צריכים להתבצע כדי להיפטר anorgazmia. אם אתה חווה אלימות מינית או שיש איזה סוג של טראומה פסיכולוגית, זה צריך להיות עובד יחד עם sexopathologist כך הבעיה נפתרת בראש שלך סגור. תוכלו להתמודד עם טראומה פסיכולוגית שלך, מנוסה לפני שנים רבות להיפטר "אזיקים" של פחד וללכת מהמצב.

וגם נקודה אחת חשובה היא בהחלט בכל המצבים: תמיד לדבר עם השותף שלך אם יש לך אורגזמה או לא. אל תהסס להצטרף לדיאלוג. זכור כי אין דבר חשוב יותר מאשר למצוא קשר בשיחה עם אדם. זה נקרא - הבנה. ברגע שזה, אתה יכול לשכוח anorgasmia.

שירותי ליווי

Просмотров: 560 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close