10:45
איך בנות להשיג חגים

בידור חובב לא יכול רק ליהנות מסיבה רועשת, אלא גם לנצח, להשתתף במסיבה. איזו בחורה לא חולמת לחיות כמו קים Kadashjan או פרי הילון? בקר בערבים אופנתיים, יש כיף כל הלילה, להכיר אנשים מעניינים, חנויות צילום עם סלבריטאים כדי לקבל כסף - אתה לא אוהב את החיים הזה בזמן שאתה עדיין צעיר ואמומטיבציה?

לאחר צפייה בתצלום באופנתיים Fests Instagram, נערות רבות גם רוצה להיות לביאה חילונית ולפרסם תמונות בחברה סלבריטאים. אבל כל הבנות נכשלות לממש את החלומות שלהם. כאשר אתה גר בכפר קטן, שם רק מועדון סגור למחצה עם מרכז מוסיקה לשעבר, כי בנים מקומיים שיכורים לבוא לחברה, זה לא סביר להיות מסוגל להרגיש כמו צד אופנתי. כן, ותמונות מול החלק התחתון של הקירות הזעירים והנטריים, לא לפני סוף המלאי שנבזז, לא לשים instagram להתפאר. והפריד בעיר גדולה, שבו אתה יכול להפוך אותו על מועדונים ולוודא שזה לא רע בשביל זה, זה לא מצליח בכל הבנות כאשר אתה צריך כל כך הרבה כסף כדי לארגן במקום חדש ולמקום חדש. אבל תאמין לי, יש דרכים לעשות את הרצון להיות שותף אמיתי ואפילו טוב על זה. ואנחנו אגיד לך איך לעשות את זה.

לְלַווֹת

הדרך הפשוטה ביותר להזמין ערב אופנתי, שבו סלבריטאים ללכת, הוא מלווה עשיר. גברים עשירים מוזמנים לעתים קרובות למצגות שונות, ימי ההולדת של הכוכבים של המופע העסקי, חוגגים כל אירוע. ואל תגיע לאירוע דומה או לא מופיעים לבד - אל תוסיף פופולריות. כתוצאה מכך הזמנתי ילדה מרהיבה המספקת שירותי ליווי לטיולים לאור האוליגרכים.

השתתפות בפעילויות הפנאי שייכת לאחת ממאמרי ההכנסה העיקריים של מודל הליווי. הלקוח בוחר אותך בתור בן לוויה ומשלם תחביב משותף. כתוצאה מכך, אתה מבקר, פנה לאנשים מפורסמים שונים, יש כיף, בעוד תמיד מקבל עומס עבודה. דירות דיסקרטיות במרכז

כמובן, להיות escohes מפורסם, אשר יהיה הורה על ידי האוליגרכים, הוא לא פשוט, במיוחד אם אתה גר את Outback. אבל עדיין יש לך הזדמנות לעבור לבירה או למגפוליס אחרים, לסיים חוזה עם סוכנות ליווי. להראות רק ערנות בבחירת חברה שבה אתה מתכנן לשתף פעולה. אחרת, אנו מוצאים כמה בתי בושת ואתה צריך לשכוח את הזמן על החלום של להיות שותף פופולרי.

לִצְרוֹך

כיצד לבחור אתר ... הוראות מכירה...

לא פחות דרך פופולרית להשתתף במסיבות בכל לילה ואפילו להרוויח כסף - להיות צרכן. אתה צריך למצוא עבודה במועדון, שבו תוכלו להרגיע את האורחים שלך לשתות. צעירים לעתים קרובות מתייחסים לבנות עם קוקטיילים, רוצה להתקרב. המשימה שלך תהיה התנגשות של חברת הבחור עשיר, לדון איתם ולכפות קוקטיילים יקרים.

על ידי הסדר מראש, אתה תחויב אחוז מסוים עבור כל שתייה קנה בשבילך. עבור ערב של הצרכנים המנצח בהגינות ובאותו זמן לעבור זמן מושלם, נהנה במועדון עד הבוקר. עבודה זו מתאימה במיוחד אם לומדים במחלקה של יום האוניברסיטה. יש לך מספיק זמן ללמוד ולבדר. בנוסף, אתה יכול להרוויח מאוד ללמוד.

עבודה במשרה חלקית tekiller

עבודה נוספת דומה לצריכה היא להציע מבקרים משקאות אלכוהוליים מהמועדון. אתה תהיה חמוש עם בקבוק של טקילה או אחרת כוסות אלכוהול ויין חזק. שולחן מעגל ליד השולחן, אתה חייב להציע לגברים לקנות משקה. במקביל, תצטרך לבדר בחורים, אז הם רצו לקנות אלכוהול בבר, אבל יש לך.

פגישה כי אחד התלמידים המועדפים של המבקרים הרגילים שייך לבדר. אם יש לך חוסר סובלנות של אלכוהול או לשתות קוקטייל קל, אין זה סביר כי עבודה כזו צריך להיות. בנוסף, יש לקפל את téysies, כדי להיות מסוגל לתקשר עם זרים ולשכנע אותם לשתות.

כמובן, למכירה של אלכוהול, אתה בקושי יכול להיות מאולח. אבל אתה תעשה חדר קטן כלפי החלום שלך. אתה יכול לעבור לגור במגלופוליס, בקביעות לצאת מהעשירים, להכיר את האנשים הנכונים, ובו בזמן, מבלי לחיות עד שתמצאו את מי לדחוף אותך בחברה חילונית.

מחקר חסות

להיות אחד מחבריהם המפורסמים של המפלגה יכול לנסות, מחפש אדם אשר יסכים לקדם אותך. אתה יכול להכיר את אתרי היכרויות באינטרנט עשיר. האוליגרכים לעיתים קרובות לבחון אתרים כאלה בחיפוש אחר בנות, שלא שינו את המראה עם עומסים ופעולות קוסמטיות.

פשוט יודע שכל הנתיבים לא רוצים את התוכן שלהם כדי לגרור במהלך החגים. אם המטרה שלך היא מסיבה, לחפש אדם מוכן להשקיע קידום שלך. ייתכן שיהיה עליך לפצות אותך כל העלות של קידום שלך. אבל במקרה של הצלחה, אתה לא יכול רק להתגלגל את החלום, אלא גם כדי לזכות בו היטב, אם הדף שלך Instagram יהיה פופולרי. בלוגרים אופנתיים השתתפות בערבים חילוניים ורשתות חברתיות מובילות מן האירועים הסצינים מרוויחים אלפי דולרים, בעוד שהם אפילו לא עובדים, ויותר מאשר כיף.

Просмотров: 94 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close