עיסוי חושני הוא בדרך כלל פחות אינטנסיבי ויותר מכוון לנוחות. הוא מתמקד בכל הגוף, ולא באיברי המין. מקבל העיסוי מקבל בדרך כלל להחליט מה מהנה.

"המילה חושני באה מלטינית "סנסוס" שמשמעותה תחושה או תפיסה, ואין זה פלא שעיסוי עדין עוזר לאדם להיזכר באיזו תחושה מרגישה." - מאת טליה קווידר"

מספר הולך וגדל של אנשים מתחילים להזדהות כלא מונוגמיים בשל שעות פנאי, רצון למשהו יותר מסתם מין, או פוליאמוריה. לא משנה מה הסיבות שלך לרצונך להתנסות במשהו שונה מהשטח המסורתי שלך, חשוב שתעשה זאת באחריות ורק עם אלה שהאינטרס שלך יהיה בלב - מאת דינה קוק.

עיסוי חושני הוא עיסוי לכל הגוף כדי לשחרר מישהו מלחץ ומתחים. לעתים קרובות האדם ישכב על הגב כשהמקלט דוחס את שרירי בן זוגו. לעתים קרובות, נשימה מוגברת כלולה כדי לקדם הרפיה ועירור.

בשילוב טכניקות מזרחיות ומערביות, עיסוי ח ... Читать дальше »

Просмотров: 54 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

כולם רוצים להירגע ומכון העיסוי הטוב ביותר יכול לעשות את העבודה במהירות. עזוב את השגרה היומית עם יום ספא מהיר או ביקור!

לא משנה אם זה הבית שלך או חופשה, אתה צריך הפסקה מדי פעם. אתה יכול למצוא מטפל מצוין בכל אחד ממכוני העיסוי האלה - כל עוד אתה יודע לזהות אחד עם מוניטין. למידע נוסף על איך למצוא את מכון העיסוי הטוב ביותר בקרבתי עכשיו!

לסעיף זה עשוי להיות המגוון הרחב ביותר של דעות ותחומי עניין. עם זאת, מובטח שיהיה לו מה להציע לכולם, ללא קשר לטעם ואורח חיים.

מכון העיסוי הטוב ביותר הופך למקדש ברגעים שבהם אנשים צריכים להרגיש בטוחים ומטופלים. יש הרבה נתיבים נפרדים שאפשר ללכת בהם, אבל כל כלי נוצר כדי שאחד מהם ימצא את הבית הייחודי שלו.

הקטע הזעיר הזה נכנס לעולם דרך החוויה האישית של מישהו, היכולת של מישהו - מתנה מאותו חלק בהוויה שלו ששוכן במישורים גבוהים משלנו הנכנסים לת ... Читать дальше »

Просмотров: 55 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

Happy End הוא מכון עיסוי אירוטי בסיאול, דרום קוריאה. השם "Happy End" מגיע ממונח הסלנג הקוריאני לאורגזמה הגברית. היא נוסדה על ידי עובדת מין לשעבר שרצתה לספק שירותי מין לנשים בסביבה בטוחה.

הממסד מספק שירותים מיניים כגון עיסוי אירוטי וזנות. יש בו גם בית הארחה עם חדרים להשכרה לטווח קצר. Happy End הוא אחד המפעלים הבודדים בקוריאה שמעסיקים עובדות מין בלבד, מכיוון שהוא מנסה לספק יותר פרטיות ונוחות ללקוחותיה.

הממסד זכה לביקורת מצד קבוצות פמיניסטיות שכינו אותו "סמל לשנאת נשים". בתגובה, המייסדת של Happy End אמרה שהיא תסגור את העסק אם הפמיניזם ישרור בקוריאה ולא יורשו לנשים לעבוד שם יותר.

במכוני העיסוי הפי אנד הלקוח יכול לקבל עיסוי, סוף טוב או שניהם.

הסוף הטוב הוא שירות נוסף הניתן ללקוח בתום העיסוי שלו. המעסה תשתמש בידיים ובפיה כדי לספק גירוי ללקוח עד ... Читать дальше »

Просмотров: 57 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

ריקודי בטן היא צורת אמנות עתיקה וחושנית שמקורה במזרח התיכון ובצפון אפריקה.

ריקודי בטן היא דרך מצוינת לבנות ביטחון עצמי והערכה עצמית. זה גם עוזר לך לפתח את המודעות לגוף שלך, מה שיכול להיות שימושי בהיבטים אחרים של החיים.

ריקודי בטן היא דרך נהדרת ליהנות תוך כדי כושר!

ריקודי בטן היא צורת אמנות אקספרסיבית שהחלה במזרח התיכון. זה בוצע באופן מסורתי על ידי נשים בלבד, אבל כיום, הוא נרקד גם על ידי גברים.

ריקודי בטן היא דרך מצוינת להיכנס לכושר. אתה יכול לעשות את זה בבית או שאתה יכול לקחת שיעורים בסטודיו. זה לא קשה כמו שזה נראה ותגלו שאתם נכנסים לכושר תוך כדי כיף!

ריקודי בטן למתחילים הם דרך מצוינת להתחיל בצורת ריקוד מהנה ואקספרסיבית זו.

מאמר זה יספק לך את כל המידע שאתה צריך כדי ל ... Читать дальше »

Просмотров: 54 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

מועדוני חשפנות במדינה שלי הם לעתים קרובות שילוב של ברים ומועדוני לילה. הם מציעים מגוון של בידור כמו מוזיקה, ריקודים ומופעים. לכמה מועדוני חשפנות יש נושא מיוחד כמו "בידור למבוגרים" או "רקדן אקזוטי".

יש הרבה מועדוני חשפנות במדינה שלי וקשה לבחור את הטובים ביותר. עם זאת, אני יכול להמליץ על 3 המקומות הבאים:

1) מועדון החשפנות הזהב - זהו אחד ממועדוני החשפנות הפופולריים ביותר במדינה שלי עם הרבה בחורות יפות לבחירה ומוזיקה נהדרת.

2) The Temptation Strip Club - למועדון הזה יש נושא מעניין שיגרום לכם להרגיש שאתם בחופשה!

3) The Sin City Strip Club - במועדון הזה יש כמה רקדנים מדהימים שיהפכו את הלילה שלכם לבלתי נשכח!

הייתי בהרבה מועדוני חשפנות בחיי ואני רוצה לשתף אתכם ברשימת 10 המובילים שלי של מועדוני החשפנות ... Читать дальше »

Просмотров: 53 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

בחלק זה נדבר על השימוש בגיפים בשיווק. gif הוא סוג של אנימציה שניתן להשתמש בה כדי לקדם מוצרים ברשתות חברתיות. הם בדרך כלל קצרים ולעתים קרובות הם הומוריסטים או סקסיים. ישנן דרכים רבות בהן ניתן להשתמש כדי לקדם מוצרים ולהפוך אותם למושכים יותר לציבור.

קובצי GIF קיימים כבר זמן מה, אבל לאחרונה הם הפכו פופולריים שוב בגלל כמה קל לעשות אותם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו Snapchat, Instagram, Facebook וכו'. הם דרך מאוד חסכונית לקדם מוצרים מכיוון שהם לא לא דורשות עלויות ייצור וניתן לבצע אותן במהירות. גיפים עובדים היטב גם בשיווק מכיוון שאנשים נוטים לשתף אותם עם חבריהם במדיה החברתית, מה שאומר שהמוצר שלך יקודם אפילו יותר על ידי פרסום מפה לאוזן.

דוגמה אחת לאופן שבו ניתן להשתמש בגיפים לשיווק היא על ידי יצירת גיף חשפנות לבגדים או הלבשה תחתונה

גיפים של סטריפטיז הם לא מושג חדש. הם קי ... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)

מגע מיני הוא לא רק נאנחת, תענוג, הנאה ואורגזמה. תהליך זה עשוי להיות קשור עם הרבה לא נעים רגעים. אי אפשר לומר כי נציגי המין הספציפי חוו יותר בעיות, כי צרות עשויות להתעורר מכל אדם. לעתים קרובות רוב השותפים כותבים את כל עייפות או פעולות פעילות מדי במיטה. עם זאת, אם אתה לא יכול להבין למה אחרי סקס הבטן שלך כואב, אז עדיף להכיר את הסיבות העיקריות ומיד להתחיל פתרון בעיה זו.

התוכן של המאמר

1 חיפוש כיוונים 2 צרות של נשים 3 דילמה של גברים 4 הדגשת הדבר העיקרי

הנאה מהקרבה היא תנאי מוקדם קיומו של יחסים יציבים. אם משהו מונע מרגיע ולהרגיש את רגעים של אחדות, אז זה לא חייב להישאר ללא תשומת הלב שלך. ראוי לציין כי כמה בעיות יכול להיות חף מפשע כמעט, בעוד אחרים דורשים דחוף התערבות רפואית. אנו נסתכל על הגורמים העיקריים לכאב לאחר חוק האהבה אצל נשים וגברים, כמו גם למצוא אפשרויות אפשריות ההבדל מאת לא נעים.

... Читать дальше »

Просмотров: 173 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 24.09.2022 | Комментарии (0)

כמו כל הגברים - תשוקה טבעית, כפי שהיינו מדברים, כל גברת. כמובן, כולנו יודעים היטב מה בדיוק כמו: כמה נשים של תוכנה, איך להתבטא, אנחנו סוף סוף להיות בביקוש, והשאר לא. והמקרה הוא כל הזמן לא בגורמים טריוויאליים לחלוטין: הנתונים החיצוניים עוברים לפעמים כפי שהיו עבור התוכנית השנייה, וגברת יפה יותר יכולה להיתפס כמקסימום של חבר, וכמובן לא כאובייקט מין. כן, תקדימים כאלה בעולם של נשים הם גם תכופים כמו בעולם של החבר 'ה, ועם לצוד זה לעשות. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

אז מה הבנות ביקוש ... Читать дальше »

Просмотров: 4817 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

כמו כל הגברים - התשוקה הטבעית של כל אישה. רק כאן לא מספיק: כמה נשים מסיבות מוזרות הן בביקוש, ואחרים - לא. והמקרה הוא תמיד לא בסיבות ברורות לחלוטין: הנתונים החיצוניים עזבו לפעמים לרקע, ואישה יפה יותר יכולה להיתפס כמקסימום של חבר, ולא בכלל כאובייקט סקסי. כן, תקדימים כאלה בעולם של נשים הם גם תכופים כמו בעולם של גברים, ואתה רוצה לעשות משהו.

אז מה הבנות ביקוש בקרב נציגי מין חזק? איך לעשות את זה כך אפילו רק במראה בתצלום בגבר רצה רצון לקחת ולהיפגש איתך? למעשה אין לך הרבה: ללמוד כיצד להגיש את עצמך כראוי - זה לא קשה, אבל להתנהג כראוי, כדי ליהנות האיש - אפילו קל יותר.

העיקר הוא נשיות

לשם בלי הקדמה ארוכה, נניח מיד: האישה צריכה להיות נשית. מה זה אומר? אדם צריך להרגיש כי בלעדיו אתה תיעלם. הגן, להגן עליהם ולסייע - זהו אינסטינקט טבעי, הצורך הטבעי של האדם, ואם הוא רואה במראה שלך, ההתנהגות שיצר את התמונה כי תוכל להתמודד עם כל הסכנות של העולם החיצון בלעדיו - זה לא יהיה לעשות בחירה לטובתך, כי אתה פשוט לא צריך.

גורמי ... Читать дальше »
Просмотров: 8168 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

כיצד לקבל מקסימום של הנאה מ אנאלי מִין? להקים אמון זוג, חומר סיכה וסבלנות, לשלם תשומת לב מרבית של הקדמה ו ... בחר את התנוחה הנכונה. לדוגמה, אחד עשרים ושמונה מוצגים להלן.

התוכן של המאמר

1 Top-28

למעלה 28-28

כמעט כפות

ילדה נופלת על הבטן. הרגליים שלה יכולות להיות כמו מחויבת יחד וגרושה - זו שאלה של נוחות. גבר נופל מלמעלה.

אם אדם גדול במידה ניכרת מאשר שותף או שהוא בטן גדולה, הוא צריך להיזהר כי הילדה תרגיש משקלו עם כל דחיפה.

משמעות עמוקה

היא שוכבת על הגב, הבחור נמצא על ברכיים בין רגליה. כפות רגליים יישרו וגדלו. מנוחה רגל בחזהו של הבחור או לשכב על כתפיו (בהתאם לצמיחה של שני השותפים).

כריך

הנערה נופלת על גבו, ברכיה נלחצים החזה, והרגליים גרושות. השותף מסודר בין רגליה, להסתמך על רגליה.

טיפ: גירוי של המפרש!

וינה צדפה

הנערה נופלת על גבו, א ... Читать дальше »

Просмотров: 2694 | Добавил: maddoxleehanvuv | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 5 ... 8 9 »
close