20:59
איך תככים לתת חסות

עכשיו כל אחד, כפי שכולם יודעים, אישה יפה, בסופו של דבר, חלומות לתפוס את העיניים לעצמו, כפי שכולם יודעים, מעריץ בחורים שמוכנים להתפשט אותה ברחוב, רוצים להיות, כדי לקבל את תשומת לבה ואת אהדתה. איך זה לא יהיה מוזר, אבל כדי ללכוד אדם רגיל עם בנות יפות לא יהיה קשה. אבל בנות מודרניות הן מדי פעם, בסופו של דבר, הם משלמים את תשומת לבם לחבר'ה כאלה. יותר מכל, רובם מתעניינים בעשירים, זה הפך, אנשי עסקים מוכנים לתת, איך אנשים משמשים להביע, חיים נפלאים, לשמור מכל ההגבלות, האיסורים, לסייע לעסק שלהם או, ב סוף, לבנות החדש ביותר. כדי לקבל את תשומת הלב של אדם כזה, תצטרך לנסות בצורה מושלמת.

למגרין, המציאות המודרנית היא רחוקה מאוד מן הדוכנים הנפלאים של הסרטים, שבהם הם מדגימים איך כולם יודעים, עשירים ומאובטחים עצמם, לשים את זה בעדינות, להתאהב בכולם, נערות פרובינציאליות, לנסות לקבל את תשומת הלב שלהם , לזרוק את ההורים עשירים הבנות. עכשיו, יש צורך להדגיש את העובדה שהרבנים העשירים החלו לנסות לבחור גברת מעגל שלהם, לבנות משפחה איתה או להחזיק יחד. בנות המחוזות נשארות רק לחלום שאנשים כאלה, בסופו של דבר, יוכלו להיות מסוגלים לכוון את תשומת לבם. אבל אם אתה גם רוצה, כך החיים שלך באמת הפך, איך לבטא את עצמם, ולאחר מכן להיכנס larikon ולהכין אנשים כאלה, הם בהחלט להנחות את תשומת הלב שלך יהיה מסוגל להיות, כדי לתת חיים יפה ולא נוח בלי הגבלות. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

סודות של בחורים למטה

ראשית, כדי להיראות כמו גבר, אתה צריך להיות יפה מאוד, מטופח ונשי. גברים לא אוהבים בנות גסות, הם, בסופו של דבר, לנסות לבחור רק יפהפיות מדהימה עם אשר יהיה נחמד לבלות זמן, לשמוח כפי שאנו מבטאים, כל דברים קטנים, להשיג יציבות ולבנות משפחה. כדי לקבל תשומת לב כפי שהיה איש מאובטח, לאלץ אותו, לשים את זה בעדינות, להתאהב בך, זה שווה את זה כדי לדמיין את עצמך במקום עשיר, כפי שכולם יודעים, ילדה מאובטחת. כפי שלא היו מוזרה, אבל אתה צריך סוף סוף להבין איך גבירות כאלה חושבים, מה הם רק לשים בחורים, הם הראשונים לשים את תשומת הלב שלהם.

יש צורך להיות, לנסות להכריח את עצמך כדי להבין שאתה, כמו אנשים נהגו להביע, יפה וגון הגברת. אם הגעת מעיר פרובינציאלית או אפילו מהכפר, אין צורך לדבר על זה בכל פינה. כולם יודעים שאתה צריך פשוט לנסות להיפטר ממנו בזמן קצר מאוד, להיות נכון, כפי שכולם אומרים, Muscovite, כמו לנו, כל הזמן אומרת הנערה המודרנית. בשביל זה אתה צריך:

  • הליכה בשלווה בקתות כדי לשמור ולשפר את היופי שלך.
  • חקור את התנהגות של תקשורת עם גברים מאובטחים.
  • לדבר בצורה מושלמת ולהיות מסוגל לתמוך איך כולם יודעים לפחות קצת שיחה.
  • לא רק להצטרף לסכסוך.
  • להרגיש בטוחים, כמו שאחרינו כל הזמן אומר, רגוע עם, איך להתבטא, לפחות איזה אדם.
  • חבר מאדם ... להיות נשית ... בחברה אתה צריך להיות, כפי שכולם אומרים, אדם פתוח, לא להיזהר מן המדגם של גברים כדי לטפל בך, כל הזמן כדי להתנהג כראוי, באופן כללי, לשמור על הראש שלך מה אתה כפי שאנו מבטאים, א אישה יפה. בתנאי ואדם עשיר פעם ביום, לשים את זה בעדינות, פונה לזרם עצום של נשים יפות. אתה אפילו לא יכול להשתנות כי אם אתה המראה שלך, תוכלו להפגין אדם שאתה לא בטוח לעצמי מתון, כפי שכולם יודעים, גברת כפרית, הוא לא יהיה מתאים לך. הנשיות והחתן כל הזמן עומדת מלכתחילה, אף אחד מהאיג לא צריך לשכוח את זה איך נהגנו לדבר, מאפיל על ידי אדם מאובטח בשבילך בהחלט צריך, לשים את זה בעדינות, המקביל לו. אין ספק, ראוי להזכיר את מה שאתה סוף סוף להיות בחורה נועזת, לקבל תשומת לב זכר, להקל על כל המתחרים שלך לבנות, כפי שרובנו רגילים לומר, חיים מאובטח יחד עם יזם עשיר עבורו אתה כל הזמן, לשים זה בעדינות, לעמוד מלכתחילה.

    Просмотров: 248 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close